هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ
آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم : امیدوارم که شما تا این قسمت مقدماتی که جهت طراحی قالب وردپرس در قسمت اول گفته شد را انجام داده باشید . در این قسمت به شما آموزش داده خواهد شد که چطور دایرکتوری و ساختار پوسته را در وردپرس ایجاد کنید و پوسته خود را نصب کنید. اگر شما تجربه کار با وردپرس را داشته باشید، حتما می دانید که از قسمت تنظیمات -> پوسته ها می توانید قالب هایی که در وردپرس نصب شده اند را ببینید.
a-2 آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم


منظور از نصب شدن قالب در وردپرس چیست ؟


زمانی که شما فایل های قالب وردپرس خود را طبق تصویر درمسیر زیر قرار دهید، در واقع آن قالب را در وردپرس نصب کرده اید اما در این جا نکته ای وجود دارد که باید به آن اشاره کنم، مفهوم نصب بودن قالب و فعال بودن آن در وردپرس متفاوت است . همانطور که در عکس می بینید چندین قالب در وردپرس ما نصب می باشد اما فقط یکی از آن ها را می توانیم از طریق پیشخوان -> تنظیمات -> پوسته ها فعال کنیم تا نمایش داده شود.

b آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم



زمانی وارد تنظیمات -> پوسته ها می شویم قالب هایی که در وردپرس نصب هستند نمایش داده می شوند که با کلیک بر روی گزینه ی فعال کردن می توانیم قالب موردنظرمان را فعال کنیم .

c آموزش گام به گام طراحی قالب وردپرس قسمت دوم



برای اینکه قالب خود را همانند قالب های مشاهده شده در تصویر بالا در وردپرس نصب کنید، مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مراحل نصب قالب در وردپرس :

هدف ما این است قالب html خود را به صورت قالب وردپرسی در وردپرس معرفی کنیم در ابتدا فایل قالب html را از لینک زیر دانلود کنید تا مراحل را با هم دنبال کنیم.


دانلود قالب html

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۰۷
  • ۱۰۱ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی