هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

دکوراسیون داخلی زمستانی در منزل

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ
دکوراسیون داخلی زمستانی: این روزها با نزدیک شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا نیاز به سیستم گرمایش و گرما به وضوح در همه خانه ها حس می شود. اینکه در این فصل سرد از چه وسایل یا دکوراسیون داخلی برای منزلمان استفاده کنیم که علاوه بر سیستم گرمایشی منزل ما به حس کردن حضور گرما در این سرمای شدید کمک کند به کنار، اینکه چگونه زمستان را به خانه آورده و از آن لذت ببریم بحث داغی است که تیم درسا البرز با استفاده از تجارب خود آن را در اختیارتان می گذارد.
دکوراسیون داخلی زمستانی در منزل

دکوراسیون داخلی زمستانی در منزل
کوسن با طرح زمستانی

یکی از المان های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی زمستانی استفاده از اجزای دکوراتیو است. کوسن نیز یکی از عوامل دکوراتیو محسوب می شود. شما با استفاده از انواع طرح، رنگ و حتی جنس به راحتی می توانید حسی از تازگی و لطافت را به منزل خود ببخشید. روکش های مربوط به کوسن دارای جنسای متفاوتی است برخی از آن ها بافتنی، پشمی یا خز دار هستند اینکه شما کدام نوع آن را انتخاب کنید بستگی به سلیقه شما دارد. حتی با استفاده از وسایل دور ریز مثل برخی پلیور های دور ریختنی هم می توانید اینکار را انجام دهید اینکار به ذوق هنری شما بر می گردد و از طرفی صرفه جویی در هزینه ها نیز محسوب می شود.
حتما بخوانید: دکوراسیون داخلی لوکس
فرش و گلیم زمستانی

یکی از مواردی که من بشخصه به آن خیلی اهمیت می دهم فرش مناسب است. یکی از مهمترین چیزهایی که در فصل سرد زمستان برای دکوراسیون داخلی زمستانی ترجیح می دهم حتماً به آن توجه شود، پاهایمان است. اینکه حس سرما در کف پا احساس نشود. حتی می توان با ترفندهایی که در نوع جنس فرش می توان به کار برد، حس گرما و نرمی را به پاهایمان هدیه کنیم. استفاده از فرشی نرم با الیاف پشمی در زیر پاهایمان هنگامی که در یک عصر زمستانی مشغول تماشای یک فیلم در جلوی تلویزیون هستیم، حس شعف را در دلمان جاری می کند.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۰۵
  • ۱۰۲ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی