هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

خط تولید انواع ساندویچ پانل مرغوب

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷ ق.ظ
ساندویچ پانل مرغوب: همان طور که قبلاً در مقاله قبلی در مورد خط تولید انواع ساندویچ پانل صحبت شد قصد داریم در مقاله جدید توضیحات تکمیلی مقاله را برای کیفیت بهترین ساندویچ پانل ها شرح دهیم. ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پنل که بعضاً نیز به این نام گفته می شود!!! را می توان اینگونه تعریف کرد که ساختاری سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در وسط آن یک لایه عایق قرار دارد که توضیحات تکمیلی آن را می توان در ساندویچ پانل ماموت چیست مطالعه نمایید.
خط تولید انواع ساندویچ پانل بخش دوم

ورقه های گالوانیزه استفاده شده در ساندویچ پانل مرغوب طی یک فرایند پیوسته متناوب و با رعایت استاندارد EN10142 تولید می گردد. با پوشش روی ۱۰۰ الی ۲۷۵ گرم در متر مربع ورق های گالوانیزه در مقابل خورندگی مقاومت بالایی دارند. برای ساندویچ پانل ها ورقه های گالوانیزه باید به روشCoil coating پیش رنگ شوند. ضخامت ورق گالوانیزه سطوح باربر پانل می بایست حداقل ۰٫۵ mm لحاظ شوند.

ورق آلوزینگ استفاده شده در ساندویچ پانل مرغوب از فولاد مخصوص به اضافه آلیاژ روی و آلومینیوم تشکیل شده است و می توان گفت تمامی ویژگی های ورق آلومینیوم را شامل می شود و ضخامت ورق آلومینیوم در سطوح باربر پانل می بایست حداقل ۰٫۵mm لحاظ شود.
ورق پیش رنگ شده، ورق آلوزینگ، گالوانیزه یا آلومینیومی است که طی یک فرآیند پیوسته اتوماتیک بنام Coil Coating رنگ شده است. رنگ نهایی از استاندارد رنگ RAL انتخاب می گردد.
ترکیبات ساندویچ پانل مرغوب

ساندویچ پانل مرغوب

ساندویچ پانل مرغوب از ترکیبات سبک و مرکبی تشکیل شده‌ است که از دو طرف به دو لایه محدود شده‌ است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد که همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده ‌است این عایق نرم و انعطاف‌پذیر شده است ساندویچ پانل‌ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.
سرعت حمل و نقل و سهولت نصب ساندویچ پانل ها در ارتفاع، مقاومت زیاد در برابر نیرو های برشی ناشی از زلزله، عایق حرارتی صوتی، دستیابی به فضای مقید بیشتر به علت ضخامت ناچیزساندویچ پانل ها، صرفه جویی در هزینه پی سازی و اسکلت ساختمان های بلند به دلیل وزن اندک سقف و دیوار از ساندویچ پانل ها را شامل می شود، صرفه جویی در هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان به دلیل جلوگیری از تبادل سرما و گرما و درنتیجه صرف انرژی کمتر، زیبایی محصول و تنوع رنگ، سهولت پاکیزگی و نگهداری، غیر قابل اشتعال، محافظ محیط زیست از تفاوت های ساندویچ پانل با سازه های قدیمی می باشد.

ادامه مطلب
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی