هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

مراسمات نوزاد در تشریفات البرز

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ق.ظ
مراسمات نوزاد: در کشور عزیز ما به علت فرهنگ و مردمان با محبتش، جشن ها و تشریفات مجالس مختلفی برگزار می شود. نحوه برگزاری هر یک از این مراسمات از جمله مراسمات نوزاد بنا به هر یک از قومیت ها متفاوت است که تشریفات عروسی البرز در نظر دارد در این مقاله مرسوم ترین آن مراسم ها را که در رابطه با مراسمات نوزاد گرفته می شود را برایتان شرح دهد.
مراسمات نوزاد در تشریفات البرز

bababy/مراسمات نوزاد
مراسم تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت یکی از مراسمات نوزاد عموماً راهی است برای تبریک به والدین فرزندی که در راه است، که در فرهنگ های مختلف به شکل های مختلف انجام می شود. اضافه شدن یک عضو به خانواده برای اعضای آن اتفاق بزرگی است، که در هر فرهنگ با رسم و رسومات مختلفی جشن گرفته می شود، مخصوصاً اگر فرزند اول خانواده باشد.

یکی از این مراسمات نوزاد به گونه ای است که هیچکس به غیر از دکتر سونوگرافی وبرگزار کننده تشریفات از جنسیت نوزاد خبردار نمی شود. یعنی زمانی که مادر برای سونوگرافی نزد دکتر می رود، از جنسیت فرزندش مطلع نمی شود و کارت برگزارکننده تشریفات را به منشی دکتر می دهد و از او می خواهد تا جنسیت را به اطلاع برگزار کننده تشریفات مراسم برساند و در مراسمی هیجان انگیز بقیه افراد از جمله والدین از جنسیت فرزند مطلع خواهند شد، وظیفه ی افراد برگزار کننده بدین گونه است که باید مطابق با جنسیت تم انتخاب کنند، کیک سفارش دهند و مراسم را مهیج برگزار کنند و در تمام طول مراسم به فیلمبرداری و عکس برداری بپردازند.

مراسمات نوزاد/baby
مراسم سیسمونی

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۹/۰۱
  • ۱۱۹ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی