هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

ساخت لودینگ برای وردپرس با افزونه Preloader Ultimate

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ
ساخت لودینگ برای وردپرس با افزونه Preloader Ultimate : آیا تاکنون افکت های انیمیشینی که هنگام لود صفحات برخی وب سایت ها ظاهر می شوند، توجه شما را جلب کرده است ؟ هدف از استفاده از این افکت های انیمیشنی این است که مدت زمانی که کاربر مشغول دیدن آن می شود، متوجه طول مدت لود صفحه وب سایت نخواهد شد.

امروز قصد داریم افزونه وردپرس Preloader Ultimate را به شما معرفی کنیم . این افزونه به شما کمک خواهد کرد تا افکت های جذابی را برای نمایش لود صفحات وب سایت وردپرسی خود قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با این افزونه، تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

افزونه وردپرس Preloader Ultimate، زمانی که برای لود صفحات وب سایت طول خواهد کشید را جذاب و زیبا می کند. شما با کمک این افزونه می توانید یک صفحه ی لودینگ منحربه فرد ایجاد کنید . این افزونه، این امکان را برای شما فراهم می کند که از بین افکت های جذابی که در این افزونه قرار داده شده است، بتوانید بهترین و جذاب ترین افکت را برای صفحه ی لودینگ وب سایت وردپرسی خود انتخاب کنید. شما حتی می توانید رنگ ، سایز، بک گراند این افکت ها را تنظیم کنید و توضیحات موردنظر را در زیر افکت قرار دهید.

از آنجایی که افزونه وردپرس Preloader Ultimate با کمک css3 نوشته شده است، کوچک ترین حجمی بر روی سایت ندارد، بنابراین سرعت لود صفحات وب سایت که از نظر سئوی سایت حائز اهمیت می باشد، با استفاده از این افزونه کند نخواهد شد.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۳۰
  • ۱۴۲ نمایش
  • mosen th

نظرات (۱)

  • سوله ایران
  • از سوله ایران این مطلب رو خوندم خیلی عالی بود ممنون از معرفی این افزونه 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی