هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۲ ق.ظ
همین حالا گوگل کروم خود را باز کنید و در گوگل هر چیزی که به فکرتان رسید را جست و جو کنید. از میان نتایج جست و جو کدام یک از سایت ها را باز می کنید؟ مسلما از بین نتایج جست و جو ۳ سایت اول را باز خواهید کرد. اگر خیلی حوصله داشته باشید وبه نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید نهایتا به سراغ سایت هایی که در صفحه اول نتایج جست و جو قرار دارند می روید.

هدفم از این مثال این بود که سایت هایی که در صفحه اول نتایج جست و جو در هر موضوعی قرار دارند ترافیک بیشتری نصیبشان می شود. و این ترافیک کاملا اورگانیک است. به خاطر اینکه شما دقیقا به دنبال نیازتان بودید. هیچ وقت برای سرگرمی به دنبال خرید محصولی به صورت آنلاین در گوگل نمی گردید!

در این مقاله قصد دارم در مورد اهمیت سئوی سایت و اینکه واقعا چرا باید سایت خود را سئو کنیم صحبت کنم. اگر می خواهید برای دراز مدت و با هزینه خیلی کمتر از تبلیغات شامل هزینه روی سایت خود سرمایه گذاری کنید تا انتهای این مقاله همراه من باشید.
چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

ترافیکی که از طریق گوگل وارد وب سایت شما می شود به هیچ وجه قابل مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی نیست. فرض کنید از طریق تبلیغات کلیکی کمپینی را راه اندازی کرده اید. افرادی که روی بنر تبلیغاتی شما کلیک می کنند ممکن است از روی سرگرمی و از روی حس کنجکاوی روی بنر شما کلیک کرده باشند. فقط برای اینکه بنر شما جذاب و زیبا بوده است.

البته در بسیاری از مواقع دیده شده است چنین ورودی هایی نصیب وب سایت تبلیغ دهنده می شود. در این صورت با احتمال خیلی زیاد ممکن است تبدیلی انجام نشود. در واقع نرخ تبدیل بسیار پایین است. فقط به خاطر اینکه بازدیدکننده ای که روی بنر مورد نظر کلیک کرده اصلا هدفمند نبوده است.

البته این فقط یک مثال بود و به هیچ وجه قصد زیر سوال بردن تبلیغات کلیکی را ندارم. در بسیاری از مواقع هم بوده که کمپین های موفقی در تبلیغات کلیکی راه اندازی شده اند و فید بک بسیار خوبی هم داشته اند. البته بستگی به نوع و موضوع کسب و کار هم دارد. این گونه تبلیغات بیشتر به درد وب سایت هایی که جامعه هدف گسترده ای مثل تخفیفان دارند می خورد.
حتما بخوانید رونق فروش با طراحی سایت


اگر سرمایه برای تبلیغات ندارید همین حالا به سراغ سئو بروید

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی نوپایی که به شرکت ما (آویناوب) می آیند گله از هزینه های بالای تبلیغاتی می کنند. ما هم به عنوان یک پیشنهاد مقرون به صرفه سئوی سایت را به اکثر آن ها پیشنهاد می کنیم.

هر کسب و کاری برای موفقیت نیاز به بیشتر دیده شدن دارد. فرض کنید بهترین کیفیت را برای مشتریان خود محیا کرده اید. چه از نظر محتوا و چه از نظر خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید. تا زمانی که مخاطبان شما نتوانند با کسب و کار شما آشنا شوند این همه زحمتی که کشیده اید به چه دردی می خورد؟ این کیفیت عالی که دم از آن می زنید را کی می خواهد ببیند؟

زمانی که قصد دارید بهترین مشتریان را از آن خود کنید باید به فکر جذب آن ها از طریق موتورهای جست و جو باشید. با سئو و بهینه سازی سایت خود برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو و کمی دندان روی جگر گذاشتن می توانید با کمترین هزینه (نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی) بهترین بازخورد را از وب سایت خود دریافت کنید.


از کجا باید سئوی سایت را شروع کنیم؟

سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو شاید به نظر خیلی از دوستان کار ساده ای باشد! به این خاطر که همین حالا در وب ایرانی منابع زیادی از آن وجود دارد. شاید با مطالعه آن ها تا حدودی امکان یادگیری آن باشد.

ولی آیا واقعا سئو به همین جا ختم می شود؟ آیا با خواندن و دانستن یک سری از فاکتورهای سئو می توانید سایت خود را سئو کنید؟ جواب این این سوال در صورتی بله است که تجربه بالایی در این زمینه داشته باشید.

به خاطر اینکه سئو علمی است که باید به صورت تجربی آن را یاد گرفته باشید نه فقط تئوری! در سئو یک سری ریز کاری هایی وجود دارد که تا روی سایت خود یا هر سایت دیگری آن را تجربه نکرده باشید نمی توانید طعم موفقیت در سئو را بچشید.
حتما بخوانید اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا و راهکارهای آن ۸

به طور مثال آموزش های زیادی در رابطه با لینک سازی خارجی برای سایت یا همان ساخت بک لینک در وب وجود دارد. ولی آیا فقط از طریق همین آموزش ها می توان بهترین و با کیفیت ترین بک لینک ها را برای سایت خود بسازید؟ مسلما این طور نیست! در بسیاری از مواقع دیده شده پروسه لینک سازی برای وب سایت مورد نظر سودی نداشته که هیچ بلکه ضرر هم داشته است. فقط به خاطر اینکه این کار به صورت اصولی انجام نشده است.

ادامه مطلب
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی