هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

۱۶ نوع ویژه کانتینرهای حمل و نقل

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ
کانتینرهای حمل و نقل: واحدهای کانتینری بخش عظیمی از صنعت حمل و نقل را تشکیل می دهند. این ظروف حمل و نقل، ساختارهایی هستند که انواع مختلفی از محصولات را می توان در آن ها ذخیره نمود و از بخشی از جهان به بخش دیگر فرستاد. محفظه های متحرکی که در سفرهای طولانی از محتویات درونشان محافظت می کنند و مانع از فروپاشی آن ها می گردند.
به همین دلیل، بسته به نوع محصولی که حمل و نقل می شود و خدماتی که نیاز دارند، واحدهای کانتینری ممکن است در ابعاد، ساختار، مواد، نحوه ساخت و ساز و غیره متفاوت باشد. امروزه انواع مختلفی از این کانتینرها به منظور حمل و نقل محصولات متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی این محصولات را شرکت صنعت پوشش در کنار سایر محصولات ساندویچ پانل و ساندویچ پانل ماموت در اختیار داشته و می تواند به شما عزیزان ارائه نماید.
۱۶ نوع ویژه کانتینرهای حمل و نقل
16 special types of transport containersکانتینر ذخیره سازی خشک:

این سازه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند؛ توسط ISO در ابعاد مختلف (۱۰،۲۰ و ۴۰ فوت) استاندارد سازی شده و برای ذخیره سازی مواد خشک مورد استفاده قرار می گیرند.
کانتینر مخزن تخت:

این کانتینر با کناره های قابل انعطاف، مانند کانتینرهای حمل و نقل ساده هستند که می توان آن ها را به دو دسته تقسیم نمود و دو طرف را برش داد و قفسه ای برای حمل انواع وسیعی از کالا ساخت.

ادامه مطلب
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی