هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

۱۰ نوع از محبوب ترین دسته گل های عروس

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ
محبوب ترین دسته گل های عروس: گل ها در واقع مهم ترین موارد تشریفات عروسی در سراسر جهان هستند. نمادی از عشق و زیبایی اند و در صورت نبود، تشریفات مجالس ناقص خواهد بود. گل ها علاوه بر این که رنگ و تن یک عروسی را مشخص می کنند، نمایشی از طعم های شخصیتی عروس و داماد نیز هستند. دسته گل عروس تنها در یک جمله که چند شاخه گل را با یک روبان گره بزنیم نیست. دسته گل عروس داری سبک های مختلفی است که بنا به سبک مراسم عروسی، لباس عروس، شکل و نوع شکوفه های روی لباس متنوع است. این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام سبک لباس را با چه سبک دسته گلی ست کنید.
۱۰ نوع از محبوب ترین دسته گل های عروس

10 نوع از محبوب ترین دسته گل های عروس

کدام نوع از این دسته گل ها با سبک تشریفات مجالس و لباس شما بیشتر ارتباط برقرار می کند؟ اینک محبوب ترین دسته گل های عروس را برایتان معرفی می کنیم!!
گلدسته

دسته گل های سنتی پر طرفدار؛ دسته ای از گل های گرد هستند که با سبک و استایل یکسان بریده شده اند. این گل ها توسط سیم یا پارچه (روبان)، بسیار محکم بسته می شنوند. به طور معمول یک گل مرکب با یک رنگ کانونی این دسته گل را تعریف می کند. ظاهری بسیار زیبا و کلاسیک دارد. این دسته گل مناسب عروسی های کوچک که عاشقانه و صمیمی جلوه می کنند، است.
بید مایر

شامل دسته ای از گل های یکپارچه برش خورده که توسط سیم و پارچه بسته شده اند. در این سبک گل ها را دایره وار به دور هم می پیچند تا ترکیبی راه راه به دسته گل بدهد. مناسب عروسی های خلاقانه و بسیار هیجانی است.

ادامه مطلب
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی