هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ
با استفاده روز افزون تمامی مردم جهان از اینترنت جهت خرید و فروش، بازاریابی اینترنتی به یک صنعت پر درآمد تبدیل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امریکا در سال 2015 مبلغ 59.82 میلیارد دلار برای بازاریابی اینترنتی هزینه شده است که این مبلغ تا سال 2020 به 113.18 میلیارد دلار هم خواهد رسید. این ارقام میزان اهمیت بازاریابی اینترنتی را در کشوری که خود به وجود آورنده اینترنت بوده است بیان می کند. من در این مقاله قصد داریم با نگاهی اجمالی، شما را با عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی آشنا کنم.
بازاریابی محتوا

بیش از 72% از بازاریاب ها بیان می کنند که تولید محتوایی مرتبط با موضوعی که آن را بازاریابی می کنند یکی از بهترین تاکتیک های قابل استفاده در بازاریابی اینترنتی است. 63% از شرکت هایی که دارای فروش بالا هستند از وبلاگ هایی با محتوا های مرتبط استفاده مییکنند و 93% از تجارت های موفق در شبکه های اجتماعی بسیار فعال هستند.

اگر شما از محتوایی مرتبط و بسیار خوب برای وب سایت تجارت خود استفاده کنید. کاربران بیشتری به سایت شما مرجعه می کنند. از اجناس و خدمات شما بیشتر استفاده می کنند و در نتیجه شما در دنیای مجازی معروف تر خواهید شد. اگر شما برای وب سایتتان وبلاگی دارید، واقعا به محتوایی که در آن می گذارید توجه کنید.
بازاریابی اینترنتی
تولید محتوای تصویری:

” یک تصویر بیش از هزار لغت حرف می زند” این ضرب المثل انگلیسی واقعا در بازاریابی اینترنتی درست است. استفاده کردن هرچه بهتر و بیشتر از عناصر غیر متنی مانند عکس، فیلم و صوت می تواند مطالب شما را کاربر پسند کند. تحقیقات نشان می دهد که کاربران بیشتر مایل هستند فیلمی تبلیغاتی راجع به کالایی ببینند تا یک صفحه راجع به آن بخوانند. اگر محتوای شما طوری تنظیم شده باشد که عکس و فیلم بیشتری داشته باشدف شما در بازاریابی اینترنتی موفق تر خواهید بود.
حتما بخوانید اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی:

درصد بسیاری بالایی از تصمیماتی که مردم راجع به خرید کالایی و یا استفاده از خدمتی می گیرند از روی حرفی است که دوستان و آشنایان شان زده اند. پس برای تاثیر گزاری بر روی مشتریانتان باید اول بر روی خانواده و دوستان آنان تاثیر بگزارید! و این مهم تنها با فعالیت بسیار زیاد شما در شبکه های اجتماعی امکان پذیر است. بنا بر اطلاعات و آمار بدست آمده اینستاگرام رتبه اول در جذب مشتری و بعد از آن فیس بوک و تلگرام رتبه های بعدی را دارند. اگر می خواهید در تجارت خود فعال باشید و از بازاریابی اینترنتی بهرمند شوید، حداقل در یکی شبکه های اجتماعی فعال باشید.

ادامه مطلب
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی