هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

استراتژی محتوا چیست؟

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۷ ق.ظ
استراتژی محتوا چیست؟ تولید محتوا بخش کلیدی از استراتژی سئو می باشد؛ بنابراین باید برای تولید محتوای با کیفیت و مناسب با کسب و کار خود، تلاش کنید، چرا که با تولید محتوای خوب در حوزه ی کسب و کار خود می توانید گام مهمی در زمینه ی بازاریابی و جذب مخاطب و مشتری بردارید. با ما همراه باشید تا بتوانید از پس محتوای مناسب با حوزه ی کسب و کار خود تولید کنید.

استراتژی محتوا چیست ؟

گام اول : مشخص کردن اهداف تولید محتوا


در ابتدا باید با پاسخ دادن به این سوالات اهدافتان را از تولید محتوا مشخص کنید؛ اینکه چرا محتوا تولید می کنید؟ اهدفتان از تولید محتوا، آگاهی دادن در مورد برندتان است ، جذب کاربر و مشتری است ؟ یا عضوگیری برای سایتتان می باشد؟ بعد از پاسخ به این سوالات و مشخص کردن اهدافتان برای تولید محتوا، حال نوبت آن رسیده است که این اهداف را اولویت بندی کنید.

گام دوم : تدوین پرسونای مخاطب


پرسونای مخاطبین خود را پیدا کنید. حداکثر 5 پرسونا ی متفاوت مخاطبین خود را دربیاوردید که هرکدام از این پرسوناها نماینده یک دسته از مخاطبین شما می باشند. پرسونای مخاطب شامل یکسری اطلاعات(چند سالشه ؟ منبع مالیش چیه ؟ ساکن کجاست؟ از چه طبقه ای می باشد؟ چه سبک زندگی دارد؟ از کجا خرید می کند؟ چه چیزی می خرد؟ چه عواملی بر خرید آن تاثیرگذار است؟ و غیره ) جامع در مورد مخاطب شما می باشد.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۲۷
  • ۱۳۴ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی