هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

شکل ظاهری ساندویچ پانل

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۴ ق.ظ
ساندویچ پانل ها در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری دسته بندی و تولید می گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با شکل ظاهری ساندویچ پانل ها آشنا کنیم.

ساندویچ پانل سقفی
ساندویچ پانل سقفی از دولایه ورق پیش رنگ شده جنس گالوانیزه یا آلوزینک به ضخامت ۵۰/۰ میلیمتر و عایق پلی اورتان سخت با ضخامت های ۴، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ سانت تشکیل شده است.

ورق جداره رویی ساندویچ پانل سقفی به فرم ذوزنقه ای شکل است که این شیارهای ذوزنقه ای در هر ساندویچ پانل سقفی تعداد ۳ تا ۵ گام می باشد.بهترین حاین نام مجاز نمی باشد . گام ها در هر قطعه عرض ۱ متر ۵ گام است. گام های ذوزنقه در ساندویچ پانل سقفی باعث استحکام و مقاومت بالای آن در برابر فشار بار برف و باد می گردد. ضمنا گام های ذوزنقه باعث آب بندی پوشش سقف و هدایت آب حاصله از بارش برف و باران و هدایت به شیب پایین سازه می گردد. و جداره زیرین ساندویچ پانل سقفی همانند ساندویچ پانل دیواری از شیارهای ریز تشکیل شده است.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۱۵
  • ۱۳۰ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی