هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

اهمیت صفحه تماس با ما در وب سایت

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ق.ظ
صفحه تماس با ما در وب سایت شامل تمامی راه های ارتباطی برای کاربران جهت ارتباط با مدیر سایت و یا سایر افراد مشغول به فعالیت در سایت می باشد.
صفحه تماس با ما در وب سایت به اندازه صفحه اصلی، صفحه درباره ما و صفحه معرفی محصولات و خدمات حائز اهمیت می باشد. و حتی در بعضی حوزه های کاری مهم تر از این صفحات نیز به حساب می آید؛ به گونه ای که شما می توانید صفحه ی تماس با ما را در سایت طوری تنظیم کنید که منجر به تماس با شما در حوزه ی کاریتان شود. یعنی اطلاعات و راه های تماس با شما در آن وجود داشته باشد. اما این سوال مطرح است که چطور می توان یک صفحه ی تماس با مای مناسب برای وب سایت خود طراحی کنیم ؟
گاهی اهمیت صفحه ی تماس با ما در بعضی حوزه های کاری دوچندان می شود، برای مثال شما یک فروشگاه فیزیکی دارید که دارای یک سری مشتریان دائم می باشد، شما در کنار آن یک فروشگاه اینترنتی نیز راه اندازی می کنید تا در مواردی که مشتریان به دلایلی نمی توانند حضوری به فروشگاه رفته و خرید کنند، امکان خرید به صورت اینترنتی، برایشان وجود داشته باشد.
صفحه تماس با ما
ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۱۳
  • ۱۱۵ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی