هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

دیجیتال مارکتر: در مورد حوزه ی دیجیتال مارکتینگ ایده های مختلفی وجود دارد که ناشی از تجربه و دانش افراد مختلف این حوزه می باشد. هر فردی که در این حوزه وارد شده و تجربیاتی کسب کرده است، این تجربیات را به صورت استراتژی فعالیت در این حوزه به افراد دیگر منتقل می کند.

دیجیتال مارکتر

در تعریفی که از دیجیتال مارکتر وجود دارد، به شخصی یک دیجیتال مارکتر می گویند که توانایی استفاده از ابزارهای دیجیتال برای رسیدن به بازاریابی را داشته باشد، به این صورت که فرد باید دائما از ابزارهای موجود در فضای دیجیتال آگاهی کسب کند و با آن ها آشنا شود و به طور محدود از آن ها استفاده کند تا به این بینش برسد که هر کدام از این ابزارها در کجا کاربرد دارند و این اطلاعات به عنوان سلاح های دیجیتال مارکتر می باشند که آن ها را ذخیره می کند و در صورت نیاز به کار می گیرد.

اما برای موفقیت در این حوزه و پیشی گرفتن از رقبا باید در چند حوزه نظیر ایمیل مارکتینگ، سئو و بهینه سازی سایت، گرافیک، تبلیغات اینترنتی و … به صورت حرفه ای کار کند. در واقع دیجیتال مارکتر با آگاهی از ابزارهای موجود و امکاناتی که دارد، این توانایی را خواهد داشت تا زمانی که فردی برای راه اندازی کسب وکار اینترنتی خود به آن ها مراجعه می کند، بهترین مشاوره و راهنمایی را به آن فرد بدهد.

اما این سوال برای افرادی که تازه می خواهند در این حوزه شروع به فعالیت کنند، وجود دارد، این که یک دیجیتال مارکتر خوب باید در چه حوزه هایی تخصص داشته باشد؟

اما در مورد اینکه در چه زمینه هایی باید دیجیتال مارکتر فعال باشد!!

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۷/۰۳
  • ۱۰۱ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی