هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

کلیدی ترین نکات مدل موی عروس

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ب.ظ

مدل موی عروس در روز جشن عروسی بسیار مهم می باشد و باعث زیبایی بیشتر عروس خانم می شود. دخترهایی که آستانه ازدواج هستند، سوالات زیادی در ذهنشان هست که دانستن جواب بعضی از آنها واجب است. انتخاب آراشگاه مناسب پس از تشریفات مجالس مورد توجه عروس خانم ها قرار می گیرد. در این قسمت مطالب مفیدی در مورد مدل موی عروس برای شما آماده کرده ایم.

مدل موی عروس

هر عروسی مایل است در ذهن میهمانان جشن عروسی خود  تصویری متفاوت و خیره کننده از خود ایجاد نماید بنابراین با وسواس زیادی به دنبال مدل لباس، مو، آرایش صورت و … می گردد. البت بعضی اوقات این دقت بیش از حد باعث انتخاب های اشتباهی می شود. اگر می خواهید حداقل در مورد موهای خودتان مرتکب چنین اشتباه جبران ناپذیری نشوید این قوانین را رعایت نمایید.

مهارت آرایشگر برای مدل موی عروس این نیست که شما را مدل یک بازیگر و یا یک خواننده معروف در بیآورد، بلکه آرایشگر خوب آرایشگری هست که با توجه به صورت و شکل و همچنین لباس و فرم بدن یک عروس او را آرایش نماید تا زیباتر شود.
پس اولین قدم این است که به آرایشگرتان فشار نیاورید که باید حتما فلان مدل مو را داشته باشم، شاید به فرم صورت و بدن شما نیاید، پیشنهاد می کنیم چند مدل مو را که می پسندید به آن نشان دهید و نظر آن را در مورد آن جویا شوید، و پس از آن مرحله به مرحله، کار او را زیر نظر داشته بگیرید تا مدلی را روی سر شما پیاده نکند که نمی پسندید، بالاخره هر کس خود می داند که چه مدلی به او می آید و چه چیزهایی را بیشتر  دوست می دارد.

موی‌تان باید با لباس‌تان هماهنگ باشد

پس از این‌که تالار تشریفات عروسی را مشخص کرده و انتخاب بهترین لباس عروس‌ تان مشخص شد، مدل‌موهای مختلف را تجربه نمایید. اگر خودتان موهای‌تان را به مدل‌های مختلف آرایش می کنید، دقت کنید که مدل موی شما باید با توجه به لباس عروس شما انتخاب شود. با مشورت با یک آرایشگر حرفه‌ای مو، راحت تر می‌توانید بهترین آرایش مو را برای روز مراسم عروسی‌ خود انتخاب نمایید.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • ۱۲۷ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی