هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

چرا آموزش پرورش زالو‌

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ب.ظ

چرا آموزش پرورش زالو‌: امروزه گرایش مردم به روش های طبیعی و سنتی درمانی بسیار بیشتر از روش های شیمیایی می باشد و علاوه بر این روش های درمانی با زالو از دیرباز در ایران و سایر کشورها در درمان بیماری های عفونی و دیگر بیماری ها استفاده می شود همچنین آموزش پرورش زالو و در واقع پرورش زالو با توجه به مجوز صادر شده توسط سازمان FDA آمریکا مورد تایید جهانی می باشد. یکی از پیشگامان تولید زالو و تکثیر زالو در ایران آقای علیرضا تندرو می باشد که فعالیت جدی خود را از سال ۹۱ آغاز کرده و در حال حاضر شرکت تعاونی تولید زالوی طبی را ثبت کرده و در سال اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از کارآفرینان شناخته شده است . تخصص آقای تندرو درآموزش پروش زالو که در درمان بیماری های سینوزیت، میگرن، گل‌مژه، عفونت لثه، قلب و عروق و اسپاسم عضلانی و دیابت مؤثر است. در این مقاله به موضوع “چرا آموزش پرورش زالو ” می پردازیم.

چرا آموزش پرورش زالو‌

امروزه با توجه به زیاد شدن سموم کشاورزی و آلوده شدن محیط زیست رشد طبیعی زالو دچا مختل شده و این موجود با ارزش به خط انقراض نزدیک می شود به همین دلیل برای تامین زالوی درمانی مورد نیاز آموزش پروش زالو و تکثیر دهندگان زالو باید فعالیت بیشتری داشته باشند. بازگشت سرمایه آموزش پرورش زالو و تکثیر زالو سیار خوب است چراکه میتوان با فضای بسیار کم(در حد ۱۰ متر) و سرمایه ی اندک کار را شروع کرد و به عنوان طرح خانگی و هم طرح صنعتی از این حرفه استفاده کرد. جالب توجه این است که قیمت زالو در کشور های اروپایی میباشد که بین ۲ دلار تا ۸ دلار متغیر است و این تفاوت قیمیت میتواند این حرفه را به صادراتی پرسود و غیر نفتی برای ایران تبدیل کند به غیر از بازار صادراتی عالی زالو در داخل کشور از بازار بکری برخوردار است طبق تحقیقات گروه پژوهشی البرز زالو در ایران روزانه ۴۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ زالو مصرف میشود(مصارف گوناگون) که تولیدات داخلی جوابگوی این حجم از مصرف نیستند که مشاهده میشود در برخی از فصول سال قیمت زالو به علت همین کمبود زالو چندین برابر میشود.

 

علیرضا تندرو می گوید: “زالو ۲ جنسه است. یعنی هر زالو عضو تناسلی نر و ماده را همزمان دارد. هربار که زالوها بارور می‌شوند پیله می‌زنند که به آن کوکون گفته می‌شود. هر زالو ۳تا ۸ کوکون می‌زند، بستگی به تکنیک پرورش دارد و درهر کوکون ۱۰ تا ۱۲ زالو وجود دارد؛ یعنی ما الان تکثیر زالو را یک به ۵۰ داریم. در بد‌ترین حالت هم یک به ۱۰. در آخر زمستان و اوایل بهار جفت‌گیری اتفاق می‌افتد و درتابستان کوکون‌ ریزی داریم و اوایل پاییز لارو‌ها به دنیا می‌آیند. در اینجا کار پرورش و تکثیر انجام می‌ شود. زالو وقتی بالغ شد و آنزیم‌ها در بزاقش شکل گرفت، آماده درمان می‌شود. برای درمان، زالو باید چند ویژگی داشته باشد؛ اول اینکه آنزیم در بزاقش شکل گرفته باشد. دوم اینکه گرسنه باشد؛ یعنی کیسه خونش خالی باشد”.

گیلان لیرو به عنوان شرکت تعاونی برتر در تولید و تکثیر زالو طبی و خرید زالو و فروش زالو همچنین برگزاری سمینارها و کلاس های آموزش پرورش زالو فعالیت جدی خود را برای جلوگیری از از بین رفتن نسل زالوهای طبی سالهاست شروع کرده و با پشتکار ادامه می دهد. امیدواریم از مقاله ”چرا آموزش پرورش زالو‌” استفاده کافی را کرده باشید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • ۲۳۲ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی