هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

نگاهی به انواع ساندویچ پانل ها

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ب.ظ

نگاهی به انواع ساندویچ پانل ها: ساندویچ پانل چیست؟ ساندویچ پانل ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم و روی پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است و در بین آنها یک لایه عایق پلی اورتان سخت با ساختار سلول بسته می باشد که این ساختار پلی اورتان را در زمره بهترین عایق های حرارتی و صوتی قرار می دهد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت و کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرایند ها پیش می رود استفاده از این محصول بسیار رایج و پر طرفدار می باشد.

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری صنعت پوشش یکی از بهترین گزینه‌ ها جهت پوشش دیواره‌ های فضاهای صنعتی، سردخانه‌ ها، کانکس‌ ها، ساختمان‌ های پیش‌ ساخته و… می‌باشد. این پانل با عرض مفید ۱ متر سهولت در طراحی فضا ها را فراهم می‌کند. گستره ضخامت از ۳ تا ۲۰ سانتی متر در این نوع پانل امکان ایجاد پوششی مناسب جهت آب و هواهای مختلف را فراهم می‌ ۲کند. با استفاده از عایق فوم پلی‌ یورتان و بهترین کیفیت ممکن(فوم آلمانی)، پانل دیواری کیان را بهترین گزینه جهت پوشش سردخانه‌ ها و یخچال‌ های صنعتی می‌ کند.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی با استفاده از بهترین مواد اولیه، تکنولوژی روز، از ضخامت ۳ الی ۲۰ سانتی‌ متر با فوم تزریقی پلی‌ یورتان سخت(دانسیته ۲±۴۰) تولید می‌ شود. این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچ‌ ها بوده و به علت نداشتن بو‌، عدم ریزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم، بهترین نوع پوشش در سقف مجتمع‌ های صنعتی می‌ باشد. پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین از نوع بهترین عایق‌ های صنعتی جهت پوشش سقف می‌ باشد. عرض مفید پانل سقفی کیان ۱ متر می‌ باشد. ضمناً به دلیل داشتن یک خط منحصر بفرد در رول فرم پانل سقفی کیان، بهترین نوع آب‌ بندی و زیبایی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی یکدیگر ممکن می‌ سازد.

ساندویچ پانل سردخانه ای

برای حفاطت از محصولات به شیوه ای بهینه و سالم در دماهای پایین از از ساندویچ پانل سردخانه ای استفاده میشود. ممکن است در دماهای خیلی پایین مصرف انزژی بالا برود در این بین استفاده از یک پوشش مناسب برای دیوار و سقف بهترین کار است که استفاده از ساندویچ پانل پلی یورتان ایده ال ترین شیوه است. ساندویچ پانل سردخانه ای sandwich panel for cold storage برای ساختن و اجرای سردخانه های بالای صفر، زیر صفر، و تونلهای منجمدی در ساختمان های صنعتی مانند کارخانه های صنعتی، ساختمان های عظیم، سوپرمارکتها، انبار و دیگر صنعت ها نظیر دام داری و صنایع کشاورزی، فروشگاه های مربوط به صنعت سردسازی، مساکن، هتلها، ورزشگاهها، صنایع مواد غذائی، حیوانی، دریائی، بستنی، صنایع تجهیزات پزشکی، آزمایشی، بیمارستانی، دارویی، تولیدی گل و گیاهان  استفاده می شود. ضخامت ساندویچ پانل سردخانه ای sandwichpanel for cold storage گاه به ۸ سانتی متر یا حتی بالاتر هم می رسد. ساندویچ پانل سرد خانه ای از ترکیب هسته پلی یورتان rigid بین دو لایه فلز است گه پلی یورتان ماده ای سفت است. پلی یورتان ماده ای سفت و شکننده است و به تنهایی قابلیت استفاده ندارد اما با ساندویچ کردن آن به محصولی میرسیم که دارای خواص مکانیکی بسیار مناسب میباشد.

ساندویچ پانل ماموت

در بسیاری از پروژه ها مشاهده شده که اغلب افراد بدون هیچ گونه آگاهی و تخصص از نحوه ی محاسبه و اجرای نصب ساندویچ پانل سقفی و دیواری ، اقدام به سفارش تولید و اجرای نصب می نمایند که ممکن است علاوه بر زیان های مالی ،در نحوه اجراء نیز با مشکلات عدیده ای مانند شکل ظاهری و آب بند بودن و حتی کنده شدن در طوفان های شدید مواجه گردد. به همین علت برای اینکه یک سازه مناسب و ایده آل با پوشش ساندویچ پانل سقفی و دیواری داشته باشیم بایستی موارد ذیل را بدقت رعایت و با افراد متخصص در این زمینه هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل در مقایسه با مصالح ساخت و ساز ساختمانی می توان گفت مقرون بصرفه می باشد. به این دلیل که ساختار ساندویچ پانل مقاوم بوده است و برابر عوامل شیمایی و فیزیکی قوی بوده و همچنین می تواند قابلیت شست و شو نیز داشته باشد. این موارد باعث می شود تا عمر مفید ساندویچ پانل ها افزایش داشته باشد. ساندویچ پانل را در محلی که نصب شده است می توان در صورت نیاز جدا کرد و به محل دیگری منتقل کرد که باعث می شود تا با توجه به قیمت ساندویچ پانل، هزینه دیگری انجام ندهید.

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • ۱۱۵ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی