هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

مشخصات فنی و تجهیزات اطفایی

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

مشخصات فنی و تجهیزات اطفایی منصوب بر روی شاسی‏های MERSEDES BENZ

ATEGO 1325 F

 پـمپ :

          مدل NH  ۳۰تولید کارخانجات روزنباور اتریش و از نوع گریز از مرکز و دارای چهار پروانه ( یک مرحله فشار نرمال و ۳ مرحله فشار قوی ) است .

       جنس پمپ از آلیاژ سبک مقاوم در برابر خورندگی است که ماده‏ای به نام گـرافیت، شفت ( از جنس استنلس استیل ) بین قسمت نـرمال و فشـار قـوی پـمپ را آب‏بندی می‏کند .

         نیروی محرکه لازم جهت راه‏اندازی پـمپ توسط P.T.O متصل به مـوتور و یک گیربکس متصل به پـمپ تأمین گشته و دارای ۴ خـروجی ۵/۲ اینچ هـمراه با شیر فلکه‏ای و کوبلینگ‏های مربوطه به هـمراه درپوش و یک ورودی مکش با کوبلینگ و درپوش مـربوطه با شیر پـروانه‏ای مناسب و دو خـروجی فشـار قوی هـمراه با شیرهای تـوپی می‏باشد.

        آبـدهی پمپ ۲۸۰۰ لیتـر در دقیقه در ۱۰ بـار فشـار (فشـار نـرمال ) یا ۳۰۰ الی ۴۰۰ لیتر در دقیقه در فشـار ۴۰ بار ( فشـار قـوی ) است .

        پـمپ خـلاء با پیستون دوبل نیمه اتـوماتیک تـوسط اهـرم دستی کنترل و قـابلیت مکش آن ۳ متر در  ۷ ثـانیه و حـداکثر ارتفاع مکش ۹ متر می‏باشد .

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • ۱۶۹ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی