هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

سیستم هوای فشرده و کف در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی: تجهیزات ایمنی و آتش نشانی از مهم ترین عواملی است که نقش بسیار مهمی در اطفاء حریق توسط آتش نشانان دارد. نوع این تجهیزات و همچنین طرز استفاده از آن ها توسط آتش نشان ها موضوع مهمی است که در ایستگاه های آتش نشانی باید رعایت شود. تجهیزات ایمنی و آتش نشانی باید مطابق با استاندارد های روز دنیا بوده تا علاوه بر کارایی بیشتر، راندمان کاری آتش نشان ها افزایش یابد.

سیستم هوای فشرده و کف در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

سیستم هوای فشرده و کف یا CAFS، در محیط هایی مثل روستاها مزایای بسیار بزرگی دارد که بعنوان کلاس منظم A فوم، برای نفوذ بسیار محافظ می باشد. با این حال، در حال حاضر باتوجه به ساختاری که در اطفاء حریق و رویکرد آن وجود دارد، سیستم های حمله آتش که دارای مواد افزوی کف یا هوا می باشد، می تواند به آتش نشان کمک شایانی کند. با استفاده از این سیستم، آتش نشان به راحتی می تواند خط آتش را مهار کند و همچنین با توجه به وجود هوای فشرده در این سیستم، فاصله خود را از این خط آتش کم کند و خطرات بسیار کمتری را احساس کند. در واقع علاوه بر اطفاء حریق ساده تر، آتش نشان خطرات کمتری را به خود وارد می کند. در طول ده سال گذشته، تحقیقات بسیار زیادی در توانایی فوم(کف) و سیستم هوای CAFS در آتش نشانی شده که در سرکوب کلاس A متمرکز شده است و وجود آن به وضوح بسیار بهتر از آب است. پیشنهاد می شود مقاله ای مشابه با مقاله “نگاهی به فوم آتش نشانی جدید در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی” مطالعه شود.


تکنیک های جستجو و نجات و حمله اولیه بر روی آتش سوزی در خواص کوچک یا متوسط ​​را می توان بلافاصله با استفاده از CAF (به DRA) آن را به عنوان اجازه می دهد تا به آتش زودتر حمله، تیم ها را به بالاتر از آتش نشانی با خیال راحت تر بهبود یافته است، و جستجو به موثر تر انجام شود. این به خاطر پرتاب آن دیگر، مقدار کاهش می یابد بخار تولید شده توسط آن، تاثیر قابل توجهی آن بر توسعه آتش یک بار “رنگ” بر روی سقف و دیوار و اثر آن بالا بردن هواپیما خنثی در محفظه. این سیستم در سیستم های اعلام و اطفاء حریق مورد استفاده قرار نمی گیرد و فقط در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی مورد استفاده قرار میگیرد.

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • ۱۳۹ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی