هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

چگونگی حمل و نقل ساندویچ پانل

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ

چگونگی حمل و نقل ساندویچ پانل: همانطور که مروری بر ساندویچ پانل داشتیم، این مواد نیاز است تا در حمل و نقل احتیاط لازم را داشت و طبق دستورالعمل هایی که برای انتقال آن ها وجود دارد عمل کرد. ساندویچ پانل ها هم ممکن است در حمل و نقل خودشان آسیب ببینند و هم ممکن است به وسایل دیگر بدلیل جنس سختشان وارد کنند. لذا هم باید به ابعاد و چگونگی انتقال ها توجه داشت و آن ها را به شکل صحیح منتقل کرد.

چگونگی حمل و نقل ساندویچ پانل

در حین حمل و نقل ساندویچ پانل ساندویچ پانل توسط لودر یا وسایل دیگر، ساندویچ پانل ها ممکن است توسط چنگال های لودر آسیب ببینند. باید بین این چنگال ها طول به اندازه کافی وجود داشته باشد. این بدین دلیل است که از انحراف این پانل ها در حین حمل و نقل جلوگیری شود. پالت چوبی باید توسط جرثقیل مناسب با استفاده از یک تسمه برداشته شود و دستگاه توزیع کننده باید برای پانل های طولاتی دارای هسته استفاده شود تا ها سقوط نکنند.

طول پشتیبانی بسته نباید از ۱۵۰ سانتی متر بیشتر شود. حداکثر دو بسته در یک ستون کافی است و سطح پانل ها باید روشن و به دور از گرد و خاک و همچنین نور مستقیم خورشید باشد. ساندویچ پانل ها باید بر روی سطح صاف، تمیز و سخت در مکانن هایی تحت پوشش مسقف هستند در محلی ذخیره شوند. مهر و موم بسته ها باید با هوای کافی بین آن ها باشد و باید مطمئن باشید تا هوای اضافه باعث انفجار این بسته ها نشود.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • ۱۳۳ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی