هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

چوب در دکوراسیون داخلی

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ

چوب در دکوراسیون داخلی: در گذشته چوب علاوه بر کاربردش در ساختن خانه های اولیه، مهم ترین ماده برای ساختن وسایل داخلی منزل هم محسوب می شد. امروزه نیز چوب در کنار سایر مواد و متریال های مصنوعی، همچنان نقش قابل توجهی در دکوراسیون داخلی ایفا می کند که بیشتر جنبه های خلق زیبایی آن مورد توجه قرار می گیرد.

چوب در دکوراسیون داخلی

متخصصان طراحی دکوراسیون مهم ترین خواص چوب را این گونه تعریف کرده اند:

 خاصیت رنگ در چوب

 چوب رنگ های متفاوتی دارد، اما معمولا طیفی از قهوه ای در آن به چشم می خورد. این رنگ در ترکیب با سایر رنگ ها حالت های متفاوتی را برای کاربر تداعی می نماید. چوب های تیره در کنار رنگ های گرم مانند زرشکی ترکیبی زیبا و حرفه ای می سازند که در دکوراسیون دفاتر اداری یا اتاق کار در منزل یا دکوراسیون مغازه کاربرد زیادی دارند. اتاقی که میز و صندلی آن چوب تیره رنگ باشد با روکش زرشکی در کنار پرده هایی با زمینه زرشکی رنگ با گل های قهوه ای رنگ به اضافه تور کرم چیدمان شده از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. چوب هایی با رنگ های میانه مثل قهوه ای، گردویی و شکلاتی هم در کنار رنگ های سرد مثلآبی فیروزه ای و سبز آبی ترکیباتی زیاب، شاداب، ملایم، آرامش بخش و همچنین مناسب برای محیط های خانوادگی، تفریح و استراحت را ایجاد می نماید.  اما می توان گفت چوب های روشن که ترکیب رنگ زرد مایل به صورتی دارند، کرم یا سفید مایل به زرد از پراستفاده ترین چوب ها هستند.

امروزه چوب را به حالت های مختلف می بینیم. الوار، تخته ساده، تخته چندلایی و روکشها که این ها حالت های معمول چوب می باشند که ما در اطراف خود مشاهده می کنیم. هر وسیله ای مانند مبلمان، کابینت، گلدان و … را از چوب می سازند. کمد و کابینت هایی که از چوب و تخته چندلایی درست می شوند که می توانند در برابر آب و حشرات بسیار مقاوم باشند. حالت هایی از چوب نیز وجود دارد که کاربرد آن ها خاص تر می باشد. این انعطاف بالا باعث می شود که بتوانیم چوب را به شکل های متفاوتی و برای هر نوع فضایی مثا دکوراسیون منزل، دکوراسیون مغازه و … مورد استفاده قرار دهیم. به عنوان مثال استفاده از قفسه های چوبی رنگی و یا سفید برای دکوراسیون مغازه لوازم التحریر بسیار مناسب می باشد.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • ۱۰۶ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی