هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

انتخاب بهترین ست لباس دامادی

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ

انتخاب بهترین ست لباس دامادی: هماهنگی در لباس پوشیدن تاثیر زیادی در شیک و یکتا بودن تیپ ایفا می کند. ست کردن لباس داماد در نظر اول ساده به نظر می آید، ولی مانند انتخاب بهترین لباس عروس قوانین ویژه خودش را دارد. ست لباس دامادی به شیوه های متفاوتی طبقه بندی می شود. این سبک ها در رنگ لباس، جنس و مدل و … می باشد. در این مقاله به معرفی بهترین ست لباس دامادی برای تشریفات عروسی می پردازیم.

انتخاب بهترین ست لباس دامادی

رنگ کت و شلوار

برای انتخاب بهترین ست لباس دامادی رنگ های روشن مخصوصا سفید برای کت و شلوار یک انتخاب اشرافی و تشریفاتی برای دامادها به حساب می آید. کت و شلوار روشن مانند سفید، به دامادهای با جثه کوچک یا متناسب پیشنهاد می شود.به خاطر داشته باشید دامادهایی که پوستی تیره دارند با کت و شلوار رنگ روشن، سفید تر به نظر می آیند. کت و شلوار رنگ روشن معمولا با کراوات یا پاپیون و پیراهن همرنگ خود و کمربند وکفش رنگ مشکی ست می شود.

در صورتی که جشن عروسی شما در فصل تابستان برگزار می شود، استفاده از رنگ‌های کرم،  طوسی، شکلاتی و رنگ های روشن دیگر انتخاب جالبی هستند. برای فصل زمستان رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای و خاکستری تیره مناسب است.

داماد باید علاوه بر نظر خود و عروس خانم، برای انتخاب لباس با مسوولان مربوطه در تشریفات مجالس خود مشورت کند زیرا تجربه و دانش تخصصی آن ها بسیار کارمد می باشد. بهتر است کت و شلوار داماد به خصوص در قسمت سرشانه فیت باشد و روی اندام آقای داماد بنشیند.

ادامه مطلب
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۵/۰۱
  • ۱۳۸ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی