هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

ساندویچ پانل پلی استایرن

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم و روی پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است و در بین آنها یک لایه عایق پلی اورتان سخت با ساختار سلول بسته می باشد که این ساختار پلی اورتان را در زمره بهترین عایق های حرارتی و صوتی قرار می دهد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت و کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرایند ها پیش می رود استفاده از این محصول بسیار رایج و پر طرفدار می باشد.

روش های تولید ساندویچ پانل

به طور کلی دو روش برای تولید ساندویچ پانل پلی استایرن به کار گرفته میشود:

روش کانتینیوز(continues)

تولید ساندویچ پانل به روش کانتینیوز، یا مکانیزه دستگاه ها و رباط های مکانیکی، مواد اولیه ساندویچ پانل نهایی تدیل می می کنند. به عبارت دیگر، مواد اولیه که همان رول ورق گالوانیزه، مواد اولیه فوم پلی یورتان یا شیت فوم پلی استایره و چسب از یک طرف دستگاه وارد می شود و از طرف دیگر ساندویچ پانل تکمیل شده و به قطعات دلخواه برش خورده و بسته بندی می شوند.

خط تولید دیسکانتینیوز پلی استایرن

در این روش هم هر کدام از فعالیت ها در ایستگاه های مختلف صورت میپذیرد و به در قسمت مونتاژ به هم میرسند یعنی ورق گالوانیزه در دستگاه رولفرمینگ طرح مورد نظر را میگیرد و به ابعاد سفارشی برش میخورد و فوم پلی استایرن هم به ضخامت های مختلف برش خورده و اماده تولید میگردد و در انتها توسط چسب مخصوص به ورقه های پانل میچسبد و تحت پرس قرار میگیرد ت کامل خشک شود.

مزایا و معایب فوم عایق پلی استایرن(Eps)

مزایای ساندویچ پانل پلی استایرن:

  1. با توجه به کیفیت و کاربرد محصول از قیمت پایین تری نسبت به عایق های دیگر برخوردار است
  2. به دلیل فرایند تولید دیسکانتینیوز این محصول امکان تولید در دانسیته های متفاوت وجود دارد(۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم بر متر مکعب و بعذا تا ۳۰ کیلوگرم بر متر مکعب قابل تولید است)
  3. امکان تولید این فوم در اشکال متفاوت وجود دارد(فوم بعد از پخت در قالب تحت پرس بخار قرار میگیرد و به شکل قالب تولید میگردد یا قالب های بزرگ رابا المنت های گوناگون به فرم دلخواه برش میدهند)
  4. ضخامت این محصول به میلیمتر قابل تغییر و مورد سفارش میباشد
  5. وزن سبک تری نسبت به عایق های دیگر دارد

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۵
  • ۱۳۱ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی