هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

آموزش ثبت رایگان سایت در الکسا پس از تغییرات اخیر

سایت الکسا (alexa.com ) یکی از معروف ترین و قدیمی ترین سایت های جهان برای آمار بازدید و رتبه بندی تمامی سایت های سراسر جهان می باشد. و طراحان سایت و سئو کارها از این سایت برای آنالیز وب سایت خود بسیار استفاده می نمایند.  این سایت اخیرا دستخوش تغییرات زیادی شامل تغییرات گرافیکی و ظاهری و همین طور تغییرات فنی و کاربردی بوده است که کاربران زیادی را دچار مشکل نموده است. کاربران برای claim کردن در واقع ثبت سایت رایگان در الکسا سردرگم شده اند. برخی کاربران این فکر را می کردند که پس از تغییرات به وجود آمده این قسمت از سایت الکسا حذف گردیده است. در صورتی که هنوز هم این امکان با کمی تغییرات در روند آن قابل اجرا می باشد. برای اجرای این کار بیشتر از همه در قسمت پرداخت ها و اطلاعات حساب مالی شاهد تغییرات خواهیم بود طراحی سایت در کرج.

تغییرات اساسی به وجود آمده در الکسا

در طراحی جدید سایت الکسا در کد های HTML و CSS سایت از از سیستم قدرتمند Bootstrap استفاده شده است. همین طور سایت الکسا در طراحی جدید خود از ابزار آمارگیر گوگل google analytics استفاده می نماید.

حال قصد داریم در این مقاله به آموزش ثبت رایگان سایت در الکسا بپردازیم:

در ابتدا وارد سایت الکسا شوید http://www.alexa.com/ و اگر حساب کاربری دارید وارد آن شده و در غیر این صورت برای خود یک حساب کاربرای ایجاد نمایید و پس از تایید آن از طریق ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید. سئو در کرج.
در مرحله بعد وارد تب Home شوید و وسایت خود را در این قسمت وترد نمایید و Enter را بزنید.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۴/۲۵
  • ۱۰۰ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی