هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

دکوراسیون مغازه شال و روسری

چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

دکوراسیون مغازه شال و روسری: همان طور که می دانید دکوراسیون مغازه نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و در نتیجه درآمد آن مغازه خواهد داشت. ما در این مقاله راهنمای دکوراسیون مغازه شال و روسری را برای شما ارائه خواهیم داد.

دکوراسیون مغازه شال و روسری

در بهترین حالت باید مالک مغازه ی خود باشید، معمولا مغازه های مناسب با پاخور خوب خیلی در دسترس نیستند یا خود مالک آن ها از آن استفاده میکنند و یا مستاجر قبلی آن به راحتی از آن صرفه نظر نخواهد کرد. یا اینکه آشنایان و اقوام مالک مغازه را از آن خود میکنند، یا امکان دارد مالک هر سال هنگام تمدید فشار زیادی به مستاجر وارد کند. البته درصد بسیاری از مغازه داران مالک نیستند و نکات بالا نباید شما را دلسرد نماید.

چند نکته ی بسیار مهم در دکوراسیون داخلی مغازه شال و روسری که مشتری را به خرید از آن مغازه ترغیب می کند در درجه اول دکور زیبا می باشد که شامل قفسه های مرتب و تمیز و چیدمان صحیح آن است. به طوری که حد اقل قسمتی از تمامی شال و روسری ها برای مشتریان پس از وزود قابل رویت باشد. در درجه دوم نور پردازی مناسب است. نور پردازی فقط پر نور بودن مغازه نیست! بلکه نور پردازی صحیح تابش مناسب و کافی نور به قسمت قفسه ها، دکور، ویترین، اتاق پرو و آینه ها است بدین منظور می توانید از نور های متمرکز و لامپ های کم مصرف مانند هالوژن های کم مصرف استفاده کنید. مشتریان باید نور مناسبی برای ژرو شال و روسری که انتخاب می کنند در دسترس داشته باشند. نکته سوم بوی خوش و دمای مناسب فضا است و مخصوصا در فصل گرما و سرما.

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • ۱۲۱ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی