هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

نکاتی در مورد انتخاب کفش عروسی

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

کفش عروسی: سعی کنید قبل از روز عروسی حتما کفش های تان را یک بار بپوشید تا پاهایتان به اندازه و مدل کفش عادت کند و اگر که کفش تان چرم بود پاهای تان در آن جا باز کند تا برای روز عروسی راحت باشید. همین طور اگر امکان پوشیدن لباس عروس تان را نیز داشتید حتما این کار را به همراه پوشیدن کفش های خود انجام دهید و با آن برقصید و راه بروید. چرا که راه رفتن با یک کفش پاشنه بلند با لباس حجیم عروسی کار سختی بوده و به تمرین نیاز دارد.

همه چیز درباره  انتخاب کفش عروسی

اغلب در تشریفات عروسی تیم عکاسی به شما پیشنهاد می دهند که سعی کنید کفش ها یتان با انتخاب لباس عروس تان هماهنگ باشد. اگر لباس تان از جنس ساتن بود می توانید کفش ساتن بخرید. اگر لباس تان گیپور بود از همان گیپور روی کفش خود استفاده کنید. اگر لبه تور سرتان روبان دوزی داشت می توانید کفش روبان دار بخرید، اگر روی لباس تان شکوفه داشت می توانید روی کفش تان نیز شکوفه بزنید. در صورتی که کفش مورد نظرتان خود را پیدا نکردید، می توانید تکه ای از پارچه لباس عروس خود را به یک کفاش ماهر داده و مدل مورد نظرتان را به آن سفارش بدهید. 

قبل از خرید کفش عروسی حتما این مقاله را مطالعه نماییید و تمام نکات در مورد خرید کفش جشن عروسی و جشن نامزدی اگر لباس عروسی تان مدل فانتزی و کوتاه است حتما کفش را هم فانتزی انتخاب نمایید تا با لباس تان هماهنگ شود. به طو مثال کفش های دارای بندهای بلند که به صورت ضربدری روی ساق پا بسته می شوند می توانند به پاها زیبایی خاصی ببخشند.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۳۰
  • ۱۱۳ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی