هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

دلایل استفاده از وبلاگ

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

حتما به وب سایت های بسیار زیادی برخورده اید که دارای وبلاگ هستند. دلایل استفاده از وبلاگ می تواند بسیار عمده باشد یا بهتر است اینطور بگوییم که فقط می تواند یک یا دو دلیل وجود داشته باشد. دلیل اول برای استفاده از وبلاگ در وب سایت ها، بهبود سئوی وب سایت است. دلیل دوم هم یک میل کاملا شخصی است. فارغ از تمام این ها، بطور کلی و بدون دید تخصصی وجود یک وبلاگ می تواند دلایل فراوان دیگری هم داشته باشد. اگر موشکافانه بنگریم، استفاده از وبلاگ در سئو هم می تواند دلایل زیادی داشته باشد. در این مقاله با ما همراه باشید.

افزایش ترافیک وب سایت

یکی از روش های بازاریابی اینترنتی افزایش ترافیک یک وب سایت است. وجود وبلاگ ها در سایت های مختلف و با قرارگیری انواع محتوا ها در آن ها یک عامل بسیار مهم و حیاتی در افزایش ترافیک یک وب سایت محسوب می شود. این محتواها می تواند در جستجوگرها مورد جستجو قرار بگیرند و همچنین قابلیت به اشتراک گذاری را دارند. در نهایت این کار باعث می شود تا کاربران زیادی به وب سایت جذب شوند و تعداد بازدید های وب سایت افزایش پیدا کند و سئو سایت افزایش یابد. در بروزرسانی وبلاگ سعی داشته باشید که هر روز آن را بروز کنید.

برقراری ارتباط میان مدیران و کاربران

این بسیار مهم است که ارتباطی میان شما و کاربرانتان وجود داشته باشد. اگر وب سایت شما یک طرفه باشد، بانس ریت شما افزایش پیدا می کند و کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند بلافاصله از وب سایت شما خارج می شوند و این عمل باعث می شود تا گوگل به وب سایت شما رتبه های منفی دهد. پس وجود یک وبلاگ علاوه بر تاثیرگذاری در زمینه سئو در ایجاد روابط هم می تواند تاثیرگذار باشد. بطور مثال شما در وبلاگ خود در مورد جدیدترین بروزرسانی وردپرس صحبت می کنید. ممکن است در این نسخه از بروزرسانی وردپرس یک مشکل در میان وب سایت های فارسی رایج شود و کاربران بدنبال راه حل این مشکل باشند. در صورتی که شما اولین کسی باشید که همچین مطلبی را منتشر کرده و راه حلی را بیان کرده باشید، کاربران به سمت وب سایت شما هجوم آورده و علاوه بر این که با شما و وب سایت شما آشنا می شوند، از وجود و حضور شما در دنیای مجازی آگاه می شوند. حال اگر مشکلشان حل شود، از این پس بر روی شما حساب باز می کنند و ممکن است مشتری شما شوند.

از تجربه آویناوب استفاده کنید و به موارد زیر دقت کنید:
  • وبلاگ خود را حتما ایجاد کنید
  • در منوهای اصلی به وبلاگ لینک دهید
  • وبلاگ را تا می توانید در طراحی سایت شکیل طراحی کنید
  • وبلاگتان را حداقل روزی یک بار بروز کنید(مطلب جدید منتشر کنید)
  • مطالب جذاب و بروز در وبلاگ قرار دهید
  • محتوای وبلاگ را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
  • در سئو به کلمات کلیدی خود لینک دهید
  • موفق باشید 🙂

 

ادامه مطلب

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی