هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

ساندویچ پانل دیواری اتاقهای تمیز

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

ساندویچ پانل دیواری اتاق های تمیز

ساندویچ پانل دیواری اتاق های تمیز از جنس ورق مصرفی از نوع آلوزینگ بضخامت ۷/۰ میلیمتر پیش رنگ شده وارداتی محصول کشور کره جنوبی که با ضخامت های ۴ الی ۱۵ سانت بعرض ۱۱۶ سانت و طول ۱ الی ۱۳ متر تولید میشود. سطح ورق به دلیل صاف و بدون شیار بودن امکان تجمع میکروب و باکتری ها ، گرد و غبار بر روی آن را به حداقل میرساند و مناسب جهت استفاده در اماکن بیمارستان ها ، کارخانجات تولید دارو ، واکسن ، تجهیزات پزشکی و مواد غذایی میباشد.

۱) ساندویچ پانل ماموت به دلیل استفاده از عایق پلی اورتان بسیار سبک و در مقایسه با دیوار آجری ۴۰ برابر سبک و در عین حال به دلیل ساختار مولکولی پلی اورتان در برابر بارهای فشاری و ضربه ای بسیار مقاوم میباشد.
۲) ساندویچ پانل ماموت به دلیل استفاده از ورق آلوزینگ پیش رنگ شده با ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای از رو و ۷ میکرون از داخل در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت ، خوردگی و … بسیار مقاوم است.
۳) غیر قابل اشتغال بودن نیز دغدغه اغلب خریداران محترم ساندویچ پانل ماموت میباشد .که شرکت اقدام به تولید ساندویچ پانل با فوم غیر قابل اشتغال PIR نموده است .

۴) یکی دیگر از مسایل مهم و مور نیاز در برخی پروژه ها مانند لوله گزاری جهت سیم برق ، پروفیل جهت استحکام و مقاومت ساندویچ پانل است که شرکت ماموت با داشتن امکانات و دستگاههای روز اروپا قابلیت تولید این محصول را دارد.
۵) از دیگر مزیت های ساندویچ پانل دیواری ماموت سرعت عمل مناسب بسیار بالا جهت نصب میباشد طوری که یک اکیپ ۴ نفره توانایی نصب ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر مربع در یک روز را دارند.

 

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۲۶
  • ۱۳۳ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی