هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

دکوراسیون داخلی

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون در واقع یک نوع هنر محسوب شده و در دنیای امروز و همچنین با روی آمدن طرح های مدرن به آن نیازمندیم.  دکوراسیون داخلی با زیباسازی محل زندگی، محل کار و فعالیت های روزانه ما آرامش را به ما انتقال داده و در نتیجه باعث افزایش بازدهی کار ما خواهد شد. طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین دغدغه های معماران و جامعه طراحان می باشد.

در مبحث دکوراسیون داخلی تنها چیدمان مهم نیست . به طور مثال لازم است که در ابتدا معماری فضا مورد بررسی قرار بگیرد  و در صورت نیاز به تغییر معمار مربوطه تغییرات را اعمال کند. مانند جابه جا کردن یک دیوار یا تقسیم کردن یک بخش و ... پس از آن رنگ محیط مورد بررسی قرار می گیرد. و طراح باید با توجه به علم رنگ شناسی از رنگی استفاده نماید که مرتبط با محیط مربوطه بوده و القا کننده حس آرامش باشد.

فضای داخلی می تواند از بقیه فضا ها مجزا باشد و به طور جداگانه طراحی شود و یا می تواند مانند آشپزخانه های اپن به صورت باز و در معرض دید طراحی شود. ما بین ساختار و معماری یک اتاق و دکوراسیون داخلی فضا ی مذکور تفاوت وجود دارد. اغلب طراحی دکوراسیون داخلی در مرحله دوم انجام می پذیرد و در مرحله اول معماری فضاست که با طراحی فضا، مواد و مصالح به کار رفته و طراحی نور و دیگر ویزگی های آن تاثیر گزار خواهد بود.

تاثیر رنگ ها در دکوراسیون داخلی بر دو قسم است که به آن اشاره می کنیم :

1) اولین تاثیر روانی به وجود آمده از رنگها ی استفاده شده در دکوراسیون داخلی و محیط پیرامون مربوط به  به دریافت حسِ رنگی است که از طیف مرئی به وجود امده باشد. و به صورت "حس ذهنی" تعریف می شود. به طور مثال اگر چشم خود را ببندیم و روی پلک هایمان فشار کمی وارد کنیم متوجه می شویم که رنگ ها به صورت فام دار در می آیند این واقعی نبوده و یک اثر ذهنی از رنگ می باشد.

ادامه مطلب

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۱۴
  • ۱۰۰ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی