هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

اجلاس سالانه آسمان خراش های هوشمند ۲۰۱۷

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، امارات متحده عربی به داشتن جدیدترین و بزرگ‌ ترین برج‌ های تجاری و مسکونی در جهان مشهور است.
برج خلیفه یا برج دبی آسمان‌ خراشی در شهر دبی امارات متحده عربی است که این برج با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده و ۸۲۸ متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌ خراش ساخته شده به دست انسان است. برج خلیفه دارای بیش از هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیه برج واقع است.
همچنین برج Dubai Creek Harbour درحال ساخت بوده و وقتی همزمان با Expo 2020 به بهره‌برداری برسد، بلندترین برج جهان خواهد بود. اینها نشاندهنده روند جهشی آسمان‌ خراش‌ سازی در کشوری در همسایگی ماست.

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی