هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

معرفی علم هئو(HEO) در طراحی سایت و تفاوت آن با سئو

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ق.ظ

HEO به معنای تجزیه بهینه سازی چیدمان سایت  و مخفف کلمات Human Experience Optimization به معنی “بهینه سازی تجربه و رابط کاربری”  می باشد و این عنوان برای طراحان سایت به کار گرفته می شود. یعنی باید قالب سایت مان را از نظر رابط کاربری طوری طراحی کنیم تا برای کاربر بهینه باشد و به راحتی بتواند در سایت بدون اینکه خسته شود به گشت و گذار بپردازند.

در دنیای امروز متخصصان کامپیوتر با بهره گرفتن از دانش کارشناسان علم طراحی سایت روش هایی برای جذب کاربران به وب سایت خود یافته اند و در اینجا مفهومی به نام HEO شکل می گیرد.

 

نکات موثر در علم heo سایت و قالب وردپرس

در علم HEO به تمام نکات گرافیکی سایت از قبیل فونت ها، رنگ ها، چیدمان صفحه و … پرداخته می شود، طوری که طراحی سایت برای کاربران جذاب بوده و خسته کننده نباشد. رعایت این نکات سبب جذب کاربران و بازدید بیشتر از سایت شما می گردد.

 

شیوه آدرس دهی پیوندهای سایت:

نحوه آدرس دهی پیوندهای سایت از نکاتی است که هم در علم سئو و هم هئو بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

درج تیتر خلاصه مطلب:

در پایان هر مطلبی که در سایت بارگذاری می کنیم، بهتر است قسمت کوچکی از خلاصه آن را قرار دهیم. این امر موجب هدایت بازدیدکنندگانتان شده و یاعث می شود سایت شما ظاهر بهتری داشته باشد.

 

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی