هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

خاموش کننده ها در سیستم های اعلام و اطفاء حریق نقش بسیار مهمی در اطفاء دارند. پیش از این به ایمنی کپسول در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی شد. در سیستم های خاموش کننده از کپسول های خاموش کننده نیز استفاده می شود که استفاده راحت تر با هزینه کم تری دارد.

کپسولهای خاموش کننده

نگهداری و شارژ مجدد این کپسول ها می بایست توسط افراد آموزش دیده که انواع مناسبی از ابزار و مواد شارژ مجدد، روغن ها و بخشهای جایگزین پیشنهادی سازنده را در دسترس دارند، انجام شود. بازرسی کپسول ها باید به صورت ماهانه انجام گیرد.
 

سیستم دی اکسیدکربن


بین آزمون ها و بازرسی های منظم و از پیش تعیین شده سرویس، سیستم باید توسط افراد صلاحی تدار، مورد بازرسی بصری قرار بگیرد.
حداقل هر شش ماه یکبار ، کلیه سیلندرهای پر فشار می بایست وزن شوند و وزن و تاریخ آخرین آزمون هیدرواستاتیکی یادداشت شود. سیلندرهای تحت فشار استفاده شده در سیستم های اعلام و اطفاء حریق اگر بیش از پنج سال از تاریخ آخرین آزمون گذشته باشد نباید بدون آزمون هیدرواستاتیکی شارژ مجدد شود. بطور پیوسته و بدون تخلیه شدن، سیلندرها می توانند برای حداکثر ۱۲ سال از تاریخ آخرین آزمون هیدرواستاتیکی در سرویس باقی بمانند. در پایان ۱۲ سال آنها باید تخلیه شده و قبل از برگشت به سرویس مجدداً مورد آزمون قرار گیرند .در هر زمانی که محفظه سیلندر افت وزنی بیش از ۱۰ درصد نشان بدهد، می بایست مجدداً پر شده و جایگزین گردد.
 

سیستم های آب پاش

پیش از این به مقاله آزمون های سیستم های اعلام و اطفاء حریق با پاشش آب اشاره شده بود که بمنظور اطمینان از اینکه این سیستم ها در زمان وقوع آتش سوزی به شکل مناسبی عمل خواهند کرد، می بایست بطور موثری مراقبت و نگهداری شوند. این سیستم ها می بایست توسط افراد.

 

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی