هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش ششم

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ

اگر خاطرتان باشد در عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش چهارم در رابطه با محتوای منسوخ صحبت شد. در ادامه بخش چهارم طراحی های منسوخ را صحبت خواهیم کرد. نباید هیچ گاه این تفکر را داشته باشید که کاربران شما فقط دستکاپ ها هستند(کامپیوترها). در دنیای امروزی که دستگاه های هوشمندی بسیار بیشتر از هرچیز دیگری در دسترس کاربران است نمی توان این ریسک را متحمل شد و قید آن را زد!

حالت واکنشگرا یا ریسپانسیو چیست؟ به حالتی در طراحی سایت گفته می شود که در دستگاه های هوشمند ظاهر یکنواخت کامپیوتر را ندارد و چارچوب بندی سایت متناسب با اندازه دستگاه های هوشمندی است.

تنها راهکاری برای شما در این موضوع وجود دارد، ریسپانسیو کردن قالب وبسایت شماست و به غیر از آن هیچ راه فراری نخواهید داشت. در حالت ریسپانسیو در صورتی که وب سایت شما سایدبار داشته باشد، سایدبارها در انتهای المان های محتوا قبل از فوتر قرار میگیرند.

 

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی