هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

تاثیر تجهیزات ترافیکی با نیوجرسی

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۱۱ ب.ظ

پیش از ارائه مقاله، در وبلاگ بازار نگین رازی در مورد برخی تجهیزات ترافیکی مثل نقش بشکه های ترافیکی در تجهیزات ترافیکی و حریق هایی که ممکن است در جاده ها صورت گیرد که نیازمند تجهیزات ترافیکی ایمنی هست در نقش پتوی ضدحریق در تجهیزات ترافیکی و ایمنی گفته شده بود. در این مقاله قصد ارائه تاثیر تجهیزات ترافیکی با نیوجرسی را داریم. با مقاله تجهیزات ترافیکی نیوجرسی ها، انواع آن، کاربرد و لزوم استفاده از آن ها در ادامه مطلب همراه باشید.

نیوجرسی

احتمالاً بارها برایتان پیش آمده است که بلوک های بسیار بزرگ پلاستیکی را در حاشیه خیابان ها دیده باشید که قرار گرفته اند اما هیچ گاه متوجه ضرورت و کاربرد این بلوکه ها نشده باشید. کاربرد اصلی این بلوک ها مسدود کردن راه ها است. به این بلوک های بزرگ که در تجهیزات ترافیکی مورد استفاده قرار میگیرد، نیوجرسی می گویند.

در حال حاضر استفاده از نیوجرسی های بتنی یا پلاستیکی بسیار مناسب تر از گاردریل ها جهت جداسازی مسیرهای مختلف است. دلیل الزام استفاده از نیوجرسی ها بجای گاردریل در تجهیزات ترافیکی، صدمات بسیار زیادی است که گاردریل ها پس از برخود خودرو با آن دارد می باشد. گاردریل ها بسیار ضعیف تر و شکننده هستند و در صورتی که خودروی سنگین به این گاردریل ها برخورد کند از جاده خارج شده و ممکن است وارد لاین مخالف شود و حادثه تلخی را رقم بزند. این در حالی است که استفاده از نیوجرسی های بتنی بدلیل افزایش وزن بسیار زیاد، از عبور خودرو از آن ممانعت می کند.
ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی