هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

نخستین فن بازار تخصصی نفت گاز و پتروشیمی

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

نخستین فن بازار تخصصی نفت گاز و پتروشیمی، ۲ الی ۴ اسفند ۹۵، پارس جنوبی

معرفی ایده‌ ها و تولیدات فناورانه نفتی در فن بازار نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رشد روز افزون شرکت‌ ها و کسب‌ و کارهای فناور از یک طرف و توسعه صنایع بزرگ و متوسط، موضوع ارتباط میان کسب‌ و کارهای فناور و صنایع را بیش‌ از پیش مطرح می‌ شود چرا که ارتباط میان کسب‌ و کارهای فناور و صنایع می‌تواند حرکت اقتصاد مبتنی بر تولید و دانش را روز به روز تسریع بخشد.
 

نخستین فن بازار تخصصی نفت گاز و پتروشیمی

شرکت کنندگان این فن بازار شرکت‌ها و صنعتگران داخلی، صنایع و مؤسسات مرتبط هستند.شرکت کنندگان این فن بازار شرکت‌ها و صنعتگران داخلی، صنایع و مؤسسات مرتبط هستند.


اهداف برگزاری فن بازار نفت گاز و پتروشیمی در پایتخت انرژی ایران (پارس جنوبی) گستره وسیعی را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به شناسایی و معرفی شرکت‌های داخلی ارائه دهنده محصولات و خدمات فناورانه به صنایع مستقر، معرفی صنایع، نیازمندی‌ها و مشکلات مربوطه به شرکت‌های فناور و تولید کننده، شبکه سازی و تسهیل در تبادل بازار بین شرکت‌های فناور و تولید کنندگان و صنعتگران، کشف زمینه‌های جدید جهت ورود و فعالیت شرکت‌های فناور مستعد اشاره کرد.

نخستین فن بازار نفت گاز و پتروشیمی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و پارک فناوری استان بوشهر و حمایت شرکت های مستقر در منطقه، ۲ الی ۴ اسفندماه سال جاری در پارس جنوبی برگزار می‌شود.

 

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی