هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

تجهیزات کلاه ایمنی در ارتفاع

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

به گزارش بازار نگین رازی، کار در ارتفاع خطرات بسیار زیادی را دارد که کارکنان باید حتما از تجهیزات ایمنی مثل کلاه ایمنی و لباس کار ایمنی و همچنین کفش های ایمنی استفاده کنند. در ادامه به کلاه های ایمنی در ارتفاع اشاره خواهیم کرد.

تجهیزات کلاه ایمنی و حفاظت در ایمنی

کلاه ایمنی باید بدون هیچ مزاحمتی و با راحتی بسیار زیاد در حین استفاده، فرد را در مقابل ضربه و سقوط اشیاء محفاظت کند. کلاه های ایمنی در ارتفاع دارای بند چانه محکمی هستند که باعث می شود تا از افتادن کلاه حین کار از سر فرد جلوگیری کند و این اتفاق را به حد بسیار زیادی کاهش دهد.

ا

راحتی کلاه های ایمنی

سیستم نوارکشی تعلیق و هد بند فومی ضخیمی که در کلاه ایمنی وجود دارد باعث می شود تا حداکثر میزان راحتی برای کاربر فراهم شود. فومی که بعنوان لوازم جانبی موجود باشد امکان تنظیم کردن کلاه را در سر های کوچک تر در اختیار فرد قرار می دهد.

 

تنظیم ساده و کامل

با استفاده از چرخ های تنظیمی که جدیداً بر روی کلاه های ایمنی مثل مدل های ورتکس قرار گرفته می شود، می توان هنگام قرارگیری کلاه ایمنی بر روی سر، اندازه هد بند را به سرعت و سادگی حتی با وجود دستکش، تنظیم کرد.

 

سازگاری

شیارهای جانبی را می توان برای نصب محافظ های چشم و گوش استفاده کرد. با توجه به نوع نیاز فرد می توان بصورت همزمان یا حتی جداگانه از هردو ابزار استفاده کرد. جهت قرارگیری محافظ گوش بصورت صحیح و استاندارد، شیارهای روی کلاه بصورت منحنی در بالای گوش ها قرار میگیرد.

 

ویژگی های کلاه ایمنی برای کار در ارتفاع و نجات

  • بند چانه کلاه برای کاهش خطر افتادن کلاه ایمنی و در نتیجه برخورد اشاء و نیروی ضربه در حین سقوط طراحی شده است
  • سیستم نوارکشی تعلیقی حداکثر راحتی فرد در استفاده از کلاه ایمنی
  • قابلیت تنظیم ارتفاع هدبند
  • وجود چرخ تنظیم حتی با استفاده از دستکش

 

ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی