هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش چهارم

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

یکی دیگر از عوامل فراری شدن کاربران وب سایتتان، می تواند نوع طراحی وب سایت شما نیز باشد. شاید منصفانه نباشد ولی حتی اگر وب سایت پر محتوایی داشته باشید ولی طراحی وب سایت شما مناسب نباشد، ممکن است کاربر طبق سلیقه شخصی خود از وب سایت شما بدون استفاده از محتوا، آن را ترک کند.

طراحی وب سایت نامناسب

در گذشته طراحی های ساده مد نظر کاربران بود، بطوری که خیلی راحت و بدون دردسر مطلب مورد نظر را یافته و بدون سردرگم شدن و طی کردن مراحل پیچیده، آن را مشاهده کنند. متن های رنگی بزرگ و کوچک، تصاویر بی کیفیت، قواعد نوشتاری نامناسب و خیلی موضوع های دیگر که کاربر به آن ها توجه نمی کرد. ولی در حال حاضر اینگونه نیست و پیوسته کاربران همچنان بدنبال وب سایت هایی با طراحی های بسیار شکیل تر هستند. بطوری که کاربر از دیدن و جستجو کردن وب سایت های مدرن لذت می برد. البته در مطلب پیشین گفته شد که علاوه بر وب سایت شکیل، سرعت بارگزاری آن نیز بسیار مهم است و نباید وزنه طراحی به پایین کشیده شده و سنگینی کند.

راهکار؟

طراحی نامناسب وب سایت

در صورتی که علم و دانش برنامه نویسی دارید خودتان دست به کار شوید و تغییر و تحولات زیادی در وبسایتتان بخصوص در صفحه اصلی وارد کنید. هدر های شفاف و چسبان(Sticky) به شدت در ابتدا نظر کاربر را جلب می کند. در صورتی که از اسلایدر در صفحه اصلی وب سایت خود استفاده می کنید، به جز یک تصویر پس زمینه که متاسفانه دیگر کمی عادی شده، سعی کنید از المان های مختلف در اسلاید ها استفاده کنید تا کاربر دلیلی برای دیدن اسلاید ها در اسلایدر داشته باشد و سریع از آن عبور نکند. اگر وب سایتتان شرکتی است، حتما از المان های آیکن باکس یا اینفو باکس استفاده کنید و خدمات خود را بصورت مختصر بیان کنید. تصاویر پس زمینه پارالاکس هم علاوه بر زیبایی وب سایت شما، آن را بسیار جذاب می کند و همچنین می توانید از واژه مدرن در ظاهر وب سایت خود استفاده کنید. در نهایت، فوتر های جالب تر، انتهای جذابیت را به کاربر خواهد رساند. در وب سایت های مدرن، فوتر ها کمی بلندتر شده و از اطلاعات بیشتری در آن استفاده می شود. برای مثال می تواند فوتر وب سایت دی جی کالا را ببینید. و در آخر می توان به تصاویری که در تولید محتوا است دقت بی شماری داشته باشید. پست های شما هرچقدر مفید باشند، اگر تصویر نامناسبی در آن بکار رفته باشد، میل و رغبت دیدن محتوا از کاربر گرفته می شود. بعنوان مثال، تصاویر پست های آویناوب را ببینید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی