هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

عوامل فراری شدن کاربران سایت – بخش سوم

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴ ق.ظ

در پست های پیشین در رابطه با عوامل فراری شدن کاربران سایت و راهکارهای آن مختصراً صحبت شد. عواملی همچون محتوای منسوخ و عضویت اجباری که اگر به عمق مطلب کمی بیشتر فکر کنیم، متوجه خواهیم شد که این عوامل بسیار مهم هستند و گاهاً شاید خودمان هم آن ها را رعایت نکنیم، ولی واقعیت مطلب این است که نباید از این عوامل چشم پوشی کرد. مورد سوم که در مجموعه مطالب عوامل فراری شدن کاربران سایت می توان متذکر شد، سرعت بارگزاری سایت است. در ادامه در مورد این موضوع و راهکار آن صحبت خواهیم کرد.

 طراحی سایت

سرعت بارگزاری

سرعت بارگزاری یک وب سایت همیشه یک چالش بسیار بزرگ در طراحی وب سایت و سئوکاران بوده است. این موضوع به قدری مهم است که اگر یک جستجوی بسیار ساده در میان وب سایت های انگلیسی داشته باشید، متوجه خواهید شد که هیچ طراحی گرافیکی و خاصی ندارند، حتی وب سایت های بسیار بزرگ و محبوب و قطعا این موضوع به سرعت وب سایت برمی گردد. در دنیای امروزی هیچ کس آنقدر وقت و حوصله ندارد تا زمان زیادی برای بار شدن وب سایت شما بگذارند. در صورتی که کار در اولین مشاهده از وب سایت شما متوحه شود قرار هست زمان زیادی جهت بارگزاری وب سایت شما صرف کند، بدلیل محدودیت های زیاد اینترنتی، فوراً وب سایت شما را ترک خواهد کرد. همچنین در تحقیقاتی که تیم بهینه سازی آویناوب از رفتار گوگل داشته است، این موتور جستجوگر از وب سایت های سبک و با سرعت بسیار لود بیشتر توجه می کند.

سئو

راهکار؟

برخلاف دو بخش پیشین، این بار کمی کارتان سخت تر است  بهینه سازی وب سایت بخصوص در سرعت بارگزاری آن، همیشه کاری طاقت فرسا بوده است و طراحان را از این موضوع فراری داده است(این بار مدیران فراری شده اند  ). پیشنهاد می کنیم بیشترین فوکوس خود را بر روی تصاویر منتشر شده در وب سایت خود قرار دهید. تصاویر سهم بسیار زیادی در کاهش سرعت بارگزاری وب سایت داشته اند. سعی کنید تمام تصاویر استفاده شده در وب سایتتان را بهینه کنید. یکی از راه های بهینه سازی تصاویر خروجی گرفتن وب از آن در نرم افزار فتوشاپ است. راه دیگر استفاده از افزونه wp smush است. هرچه تصاویرتان فشرده تر و صد البته با کیفیت تر باشند، سرعت لود سایت کمتر خواهد شد. مورد دیگر که نباید از آن چشم پوشی کرد، بهینه سازی کد های قالب است. ترجیحا بررسی کنید که قالب شما کد های غیرضروری نداشته باشد و سعی بر اجرای آن ها بصورت متداوم نکند. در نهایت اگر از سی ام اس استفاده می کنید، افزونه های غیر ضروری را غیرفعال یا حتی حذف کنید. مطمئن باشید که با رعایت موارد ذکر شده، تاثیر بسیار زیادی بر روی وب سایتتان اعمال خواهد شد.

موضوع سرعت بارگزاری وب سایت بسیار مهم است، پس به هیچ عنوان از این موضوع فاکتور نگیرید. اگر موفق به بهینه سازی وب سایت خود نمی شوید، کافی ست وب سایت آوینا را که گواه حرفه ی ما نیز می باشد بررسی کنید که در کسری از ثانیه بارگزاری می شود. در این صورت اگر شگفت زده شدید، حتما با ما تماس بگیرید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی