هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، صبح روز شنبه ۱۸ دی ماه مانور بحران سازمان آتش نشانی و نیروی انتظامی و صنعت برق در نیروگاه شهید فروری طرشت تهران برگزار شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نیروگاه طرشت گفت: این مانور مدیریت بحران با رویکرد اطفاء حریق و امداد و نجات برگزار شد.

مجید فراهانی افزود: هدف از برگزاری این مانور، چگونگی آمادگی نیروهای عملیاتی در مقابله با بحران های احتمالی آتش سوزی ها و میزان توانمندی و پتانسیل پرسنل برای برخود با این نوع حوادث بود.

مهندسی حریق

فراهانی با توجه به این که این مانور با رویکرد کنترل محیط پیرامونی نیروگاه و رویکرد تامین امنیت اجرا شد گفت: این مانور با حضور آتش نشانان و فرماندهان سازمان آتش نشانی و نیروی اننظاری و اورژانس برگزار شد.

وی همچنین به گروه هایی که در این عملیات شرکت کرده بودند اشاره کرد و گفت: دو گروه از نیروهای انتظامی منطقه و راهنمایی و رانددگی برای تسهیل در رفت و آمد ها و جلوگیری از ایجاد ترافیک، یک گروه امدادی با دو دستگاه آمبولانس مستقر در نیروگاه و سه ایستگاه آتش نشانی با اعضای تیم فعال از آتش نشانان، مدیریت حراست، نیروهای امداد و نجات و همچنین تمام مسئولان نیروگاه به همراه تیم مشاوره و برنامه ریزی در این مانور حضور داشتند.

مجله حریق

وی همچنین ادامه داد: وقوع خوادثی مانند آتش سوزی باعث بروز شرایط بحرانی در نیروگاه های برق شده و باعث از دست رفتن برق در کل شهر می شود، لذا این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
فراهانی گفت: در طی سال رزمایش های متعددی برگزار می شود که هدف از این ها کسب هماهنگی و آگاهی از میزان آمادگی به موقع در عملکرد مناسب در مقابله با شرایط بحرانی و مدیریت آن است.

مدیر هامل شرکت بهره برداری نیروگاه طرشت ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ آمادگی در مقابل بحران ها با همکاری رسانه ها می تواند از حجم مشکلات این چنینی کاسته و روند روبه مثبتی داشته باشد.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی