هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

فرشتگان فرودگاهی پارسال چه کردند!

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ق.ظ

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، کنفرانس سالانه آتش‌ نشانان فرودگاهی، ۲۹ و ۳۰ دی امسال (۱۸-۱۹ ژانویه ۲۰۱۷) در Hilton London Gatwick برگزار می‌گردد.
سخنرانی اصلی توسط Carl Daniels، قائم‌مقام برنامه همکاری سرویس‌های اورژانسی مشترک ایراد خواهد شد و در آن تاریخچه مختصری از JESIP، علل عملی شدن طرح، دستاوردها و مراحل بعدی ارائه می‌گردد. همچنین تأثیر این طرح بر همکاری مشترک بین سرویس‌های آتش‌نشانی و نجات داخلی و سرویس‌های آتش‌نشانی فرودگاهی پوشش داده خواهد شود.
به گفته Simon Petts مدیر AFOA: “پس از حدود ۲۰ سال، همایش سالانه آتش‌نشان‌های فرودگاهی به میزان قابل توجهی رشد داشته است.” وی افزود: “استفاده از متخصصین بین‌المللی در زمینه ARFF و واکنش به مدیریت حادثه برای مخاطبان ما که مسئولیت امنیت در فرودگاه‌های سراسر جهان را عهده‌دار می‌باشند، به یک رویداد مدیریتی مهم برای RFFFS/ARFF تبدیل شده است. با این‌که پیشتر همایش سالانه ما بر بریتانیا و ایرلند متمرکز شده بود، ولی در حال حاضر به یک همایش بین‌المللی مهم تبدیل گشته و سخنرانان به اصول آتش‌نشانی جدید و حوادث فرودگاهی و هواپیمایی مهم در جهان اشاره می‌کنند. همچنین این چشم‌اندازِ در حال پیشرفت جهانی ما در گسترش اعضا نیز بازتاب داشته است و ما مشاهده می‌کنیم که تعداد روزافزونی از آتش‌نشان‌های ارشد فرودگاهی از سراسر اروپا و خاورمیانه جهت عضویت در AFOA ثبت نام می‌کنند.” مجله حریق
به علاوه نقشِ در حال تغییر سرویس‌های آتش‌نشانی فرودگاهی نیز در سخنرانان بازتاب داشته است. Dean Ulrich، معاون دپارتمان آتش‌نشانی LA، در زمان وقوع تیراندازی سال ۲۰۱۳ در فرودگاه بین‌المللی LA، افسر مسئول بود. پس از این حادثه، وی تضمین نمود که همه اعضای دپارتمان آتش‌نشانی LA، آموزش گسترده در مواجهه با چنین حوادثی را دریافت می‌کنند که در شرایط کنونی، یک مهارت لازم محسوب می‌شود.

 

سوپر کاپیتان Ronald Dom ، رئیس واحد واکنش اورژانسی فرودگاه Brussels

سوپر کاپیتان Ronald Dom رئیس واحد واکنش اورژانسی فرودگاه Brussels، گزارش خود را از آن‌چه در خلال حادثه غم‌انگیز بمب‌گذاری در فرودگاه Brussels که در اوایل همین سال رخ داد، ارائه می‌دهد و Chris Henkey، نحوه مواجهه با این نوع حوادث را که همه خلبان‌های خطوط هوایی از آن بیم دارند، توضیح خواهد داد. وی در زمان آتش‌سوزی مهیب در فرودگاه Las Vegas McCarran در سپتامبر سال پیش خلبان مسئول بود که همه مسافران را از طریق درهای اضطراری خارج نمود. کاپیتان Gerry Keogh، رئیس آتش‌نشانی فرودگاه Dublin، توضیح خواهد داد که چگونه او و گروهش به یک آتش‌سوزی گسترده که در ۲۵ آگوست ۲۰۱۵ در فرودگاه Dublin رخ داد، واکنش نشان دادند. به گفته Keogh ،در این حادثه، یک آتش‌سوزی گسترده در یک آشیانه در حال رنگ‌آمیزی با بیش از ۲۰۰ نفر مشغول به کار، به وقوع پیوست. مشکل دیگری که وجود داشت این بود که امکان جابجایی دو هواپیمای موجود در آشیانه که به طور کامل سوخت‌گیری کرده بودند، وجود نداشت. هدایت AFOA در سال ۲۰۱۷ افتخار بزرگی برای من خواهد بود. من به این مسئله آگاه هستم که AFOA به یک همایش صنعتی بین‌المللی برای متخصصین هواپیمایی تبدیل شده است، و از همین طریق، اجرای برنامه‌های ما در معرض دید کشورها و سازمان‌های بسیاری قرار خواهد داشت. من مدت‌ها یکی از اعضای AFOA بوده‌ام و توسعه و پیشرفت گسترده آن را مشاهده نموده‌ام. ما وعده‌های کاری منظمی با سازمان‌ها و برنامه‌ریزان مرتبط داریم و فعالانه تلاش می‌کنیم این همکاری‌ها مهندسی حریق را گسترش دهیم.” سرمهندس Matt Whipp، مدیر آموزش، امنیت و ایمنی کابین در خطوط هوایی Virgin Atlantic، مطلبی در مورد واکنش تیمی در هنگام بروز حادثه در شرکت‌های هواپیمایی ارائه خواهد داد و استقرار یک گروه پشتیبانی و نقش‌ها و مسئولیت‌های مربوطه را بررسی خواهد کرد. وی عنوان می‌کند: “حضور مجدد در AFOA بسیار عالی است، زیرا فرصتی برای سرویس‌های اورژانسی و شرکت‌های هواپیمایی فراهم می‌آورد تا اطلاعات لازم در مورد همدیگر را کسب نموده و برای موقعیت‌های کاری هم ارزش قائل شوند.”
دیگر سخنرانان عبارت‌اند از: Rebecca Milner، روان‌شناس و مشاور شغلی، ARUP؛ Neil Gray، بازرس ارشد فرودگاه، CAA؛ George Farquhar، رئیس واحدهای آتش‌نشانی در فرودگاه‌های Highlands و Islands.

 

کاپیتان Petts، رئیس جلسه AFOA عنوان کرد: “بسیار خوشحالم که بگویم Rosenbauer UK در این رویداد مهم از ما حمایت کرده است.

“تولیدکنندگان متعددی نیز در نمایشگاهی که در کنار همایش برگزار می‌کنیم، شرکت خواهند نمود. سازمان‌هایی که تمایل دارند محصولات خود را به مدت ۲ روز در معرض دید بیش از ۲۰۰ آتش‌نشان ارشد فرودگاهی قرار دهند، هنوز هم می‌توانند با ما تماس گرفته و یک غرفه رزرو نمایند. این نمایشگاه به همراه همایش به آن‌ها اجازه خواهد داد که از این فرصت مناسب جهت عرضه محصولات خود به مخاطبینی با تخصص بالا بهره‌مند شوند و از امکانات شبکه سراسری آتش‌نشانان فرودگاهی جهت عرضه محصولات در اولین شب و ضیافت شام در شب دوم بهره بگیرند.”

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی