هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

هدف سایت شما، کلمات کلیدی شماست

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ق.ظ

اولین و مهم ترین شروع در سئو، انتخاب کلمات کلیدی وب سایتتان است

اولین و مهم ترین شروع در سئوی یک وب سایت، انتخاب کلمات کلیدی برای آن است. راحت تر بگوییم، با انتخاب کلمات کلیدی، برای وب سایتمان یک هدف تعیین می کنیم و آن نتیجه مطلوب در سئو است.

سـ ئـ و چیست؟

واژه SEO مخفف شده Search Engine Optimize می باشد که به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است. طراحی وب سایت شما هرچقدر هم حرفه ای و چشم نواز باشد، اگر هدف خاصی را دنبال نکند و دیده نشود، ارزش آن کم شده و شاید هیچ منفعتی برای شما نداشته باشد. پس سئو اینجا به شما کمک خواهد کرد تا به وب سایت خود هدف داده و آن را در معرض دید قرار دهید.

حالا که در مورد سئو مختصری می دانید، آیا بنظرتان وقتش نرسیده تا روی آن کمی کار کنید؟ به نظر ما همین الان هم خیلی دیر است. کافی ست طبق صحبت های پیشین ابتدا هدف خود یعنی کلمات کلیدی تان را انتخاب کرده و از آن ها به کررات در وب سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال تایتل وب سایت شما یکی از بزرگترین مواردی ست که می تواند به شما کمک کند. پس از آن غافل نشوید و آن را طبق هدفتان تنظیم کنید. سپس توضیحات وب سایت خود را مورد بررسی قرار دهید. آیا به کلمات کلیدی شما نزدیک هستند؟ پس نیاز دارید آن ها را هم طبق هدفتان تغییر دهید. جستجوگرهایی مثل گوگل قرار هست این کلمات کلیدی که اهداف شما هستند را از میان وب سایت های بسیار زیادی پیدا کرده و نمایش دهند، پس به آن کمک کنید تا شما را راحت تر پیدا کند. مورد دیگری که می تواند کمک شایانی به شما کند، استفاده از کلمات کلیدی در لینک های شماست. اگر در برخی نقاط وب سایتتان فضای لینک دهی دارید، کلمات کلیدی خود را به صفحه اصلی وب سایتتان لینک دهید. همچنین اگر تبادل لینک با وب سایت های مشابه داشتید، حتما از کلمات کلیدی خود در وب سایت آنها استفاده کنید.

تبریک می گوییم، حالا وب سایت شما هدف دارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی