هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش( هوانیروز) گفت: در چهارمین رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) نزاجا از ده‌ها فروند بالگرد شناسایی 206، بالگرد هجومی 214 و بالگرد رزمی - تهاجمی 209 (کبری) استفاده می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری فرمانده این مطلب را در جمع خبرنگاران حاضر در این رزمایش سه روزه عنوان کرد.

وی در خصوص ماموریت‌های هوانیروز در این رزمایش بزرگ پرداخت و گفت: در این رزمایش گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی بالگردی نیروی زمینی ارتش اجرا و به نمایش در می‌آید.
فرمانده هوانیروز ادامه داد: انواع ماموریت‌های بالگردی اعم از فرماندهی، عملیات روانی، هلی‌برن، چتربازی، حمل مجروح، امداد هوایی و پشتیبانی یگان های سطحی انجام می شود.
امیر سرتیپ دوم خلبان یاری اضافه کرد: در این رزمایش توانمندی بالگردی را ارزیابی خواهیم کرد تا در مواقع ضروری به طور موثر اقدامات لازم را انجام دهیم.
فرمانده هواپیمایی نیروی زمینی ارتش گفت: هوانیروز توانایی هایی لازم را دارد تا تجهیزات خود را در آمایش سرزمینی مختلف نگهداری و آنها را عملیاتی کند.
رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) ۴ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز(یکشنبه) با اعلام رمز مقدس و مبارک ‘یا محمد (ص)’ از سوی امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، فرمانده این نیرو در منطقه عمومی جنوب شرق کشور (کنارک تا ایرانشهر) به مدت سه روز آغاز شد.
این رزمایش، در منطقه راهبردی جنوب شرق کشور (سواحل مکران) و در وسعتی بیش از ۲۲۰ هزار کیلومتر مربع و با شرکت یگانهای مختلف نیروی زمینی و پشتیبانی نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) آجا و با محوریت قرارگاه ولایت نیروی زمینی ارتش در حال برگزاری است.
رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ نیروی زمینی ارتش در آبان ماه پارسال به مدت دو روز در منطقه شمال شرق کشور(تربت جام) برگزار شده بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی