هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

به گزارش ماهنامه مهندسی حفاظت از حریق، کنفرانس ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت ساختمان در روز های پنجم و ششم دی ماه سال جاری در مجتمع نفت محمودآباد برگزار میشود.

این کنفرانس ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با همکاری شورای فنی استانداری، معدن و تجارت، اداره کل حفاظت محیط زیست، دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی استان، اداره کل صنعت، دانشکده علوم پزشکی و درمانی بابل و شرکت شهرک های صنعتی این استان برگزار میشود مجله حریق.

این کنفرانس علمی با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، وزیر تعاون، وزیر بهداشت، مقامات استانی، نخبگان و کارشناسان، معاونت راه و شهرسازی، رئیس سازمان محیط زیست کشور، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

برنامه های این رویداد شامل بهداشت، ایمنی، محیط زیست، مهندسی حریق، مدیریت و تحلیل ریسک، ارتقاء آگاهی های عمومی، ارزیابی اقتصادی و اجتماعی، قوانین و مدیریت و پدافند غیرعامل می باشد.

علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این کنفرانس و ارسال مقالات می توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس www.hse-inbr.ir مراجعه کنند.


 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • ۱۱۵ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی