هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

ضرورت استفاده از عینک ایمنی

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ق.ظ

عینک ایمنی چیست؟ عینکی است که بدلیل اندازه بزرگ و جنس مقاوم و پوشش مناسب برای پیشگیری از حوادثی که می تواند بر چشم ها تاثیرات بدی داشته باشد استفاده میشود. این عینک ها سطح منعکس کننده نور بین کار و فرد را افرایش میدهد و برای کسانی که در معرض خطرات چشم هستند بسیار مفید می باشد. همچنین برخی عینک های ایمنی بدلیل اینکه کاملا بصورت می چسبند، در مقابل پاشیده شدن مواد شیمیایی خطرناک بسیار تاثیرگذارند سیستم های اعلام و اطفاء حریق.

و اما چه نوع شیشه ای در این نوع عینک ها استفاده می شود؟ شیشه هایی که با حرارت مقاومت آنها افزایش داده شده است(همراه با ترکیب موادهایی مثل پلی کربنات، استات سلولز و …). برخی از این نوع مواد در انواع شیشه های عینک ها بصورت پلاستیک، پلی متیل متاکریلات، لایه لایه، آلیل دی گلیکول کربنات و عدسی حاوی تورسیمی هستند.

ویژگی های شیشه های عینک های ایمنی چیست؟

  1. در مقابل کاری که عینک به منظور آن اختصاص داده شده مقاوم باشد.
  2. عاری از حباب هوا، ترک، موج دیگر باشد.
  3. تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

قاب عینک ها از چه جنسی ساخته می شوند؟ قاب عینک ها ممکن است از مواد فلزی مثل نیکل و یا مواد پلاستیکی مثل سلولز و پلی کربنات و نایلون بخاطر راحتی و سبکی از آنها استفاده میشود.

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی