هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

کرمان سه بار لرزید ، وقوع زلزله 4.9 ریشتری در جنوب کشور
مسئولان دستگاههای اجرایی با متولیان برگزاری هشتمین مانور سراسری زلزله و ایمنی که قراراست 15 آذرماه جاری در مدارس برگزار شود، همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

سیدعلی پاک نژاد روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این مانور افزود: برگزاری این مانور در آمادگی نسبی دانش آموزان در زمان بروز حوادث در محیط مدرسه و بیرون اثرگذار است و باید تلاش شود آموزنده و متفاوت تر از سالهای قبل درتمامی مدارس برگزار شود.

وی اظهارکرد: دانش آموزان آموزه های امدادونجات در مانور را بخوبی یادگرفته و به خانواده های خود انتقال دهند.

فرماندارگناوه گفت: مدارس و ادارات از جمعیت هلال احمر برای برگزاری کلاس های آموزشی امداد و نجات نهایت استفاده را ببرند.

مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: مانور سراسری زلزله و ایمنی با موضوع ‘ مدرسه ایمن – جامعه تاب آور در تمامی مدارس و هنرستان دخترانه هاجر به عنوان نمادین باحضور مسئولان در ۱۵ آذر برگزار می شود.

اسکندر احمدی افزود: فراگیری آموزش های لازم امداد و نجات به دانش آموزان نقش بسزایی در آمادگی آنان در بروز حوادث و کاهش خسارات جانی و مالی دارد.
وی از جمعیت هلال احمر در برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس و دستگاههایی که همه ساله در برگزاری این مانور آموزش وپرورش را یاری و همکاری کرده اند تقدیر کرد.

منبع : بهداشت ایمنی محیط زیست
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی