هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

ابتکار
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از پیشنهاد تشکیل فن بازاری برای پسماندهای خطرناک و شیمیایی در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه مراسم امضاء سند چهارچوبی توافقنامه و تمدید استقرار مرکز منطقه‌ای بازل در تهران که امروز (شنبه) بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دبیرخانه کنوانسیون بازل تشکیل شد، اظهار داشت: پیشنهاد داده‌ایم در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، فن بازاری برای پسماندهای خطرناک و شیمیایی تشکیل شود.

وی ادامه داد: امروز موافقت‌نامه استمرار فعالیت مرکز منطقه‌ای بازل را در تهران با حضور پایت دبیر اجرایی کنوانسیون‌های بازل، استکهلم و نوتردام امضا کردیم، در این موافقت‌نامه درباره نحوه ادامه فعالیت مرکز منطقه‌ای بازل مستقر در تهران در زمینه‌های همکاری برای ارتقاء فنی ، اجرایی ، پژوهشی و استفاده از ظرفیت‌های مراکز دانشگاهی،علمی و پژوهشی کشور مذاکراتی داشته‌ایم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: به دلیل آسیب‌های موجود در منطقه درباره ضرورت توسعه نیز صحبت‌هایی کرده‌ایم.

معاون رئیس جمهور گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم تا با کشورهایی که با آن‌ها تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم در خصوص عضویت آن‌ها در مرکز منطقه‌ای بازل اقداماتی را انجام دهیم تا به لحاظ ارتقاء سطح و امنیت فنی و توانمندی ارتباط، جزء مراکز برتر و موفق بازل در سطح بین‌المللی و جهان باشیم.

منبع : بهداشت ایمنی محیط زیست
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی