هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

طراحی سایت در ۳ قدم – قدم دوم

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ق.ظ

قدم #۲: پیداکردن نام دامنه و نوع هاست

برای اینکه وب سایت خود را آنلاین ایجاد کنید، نیاز به یک دامنه و هاست دارید.

هاست چیست؟

هاست فضایی است که فایل های وب سایت شما باید در آن بارگزاری شود تا در اینترنت، برای تمام کاربران قابل دسترسی باشد.

دامنه چیست؟

دامنه نام وب سایت شما است که بصورت آدرس اینترنتی لحاظ میشود. بعنوان مثال، هاست را منزل و دامنه را آدرس منزل خود بدانید.

 
 

همانطور که در طراحی سایت در ۳ قدم، قدم اول گفته شد، وردپرس یک پلتفرم رایگان است، ولی این پلتفرم نیاز به یک هاست و دامنه دارد. در حال حاضر کم و بیش هاست و دامنه های رایگان وجود دارد که می توانید از آن ها بدون هیچ هزینه ای استفاده کنید. ولی اگر قصد راه اندازی یک وب سایت حرفه ای را دارید حتما پیشنهاد می کنیم تا وب سایت خود را در هاست های حرفه ای بنا کرده و از دامنه های مناسب استفاده کنید.

چه دامنه ای انتخاب کنم؟

نام دامنه شما می بایست نامی باشد تا مفهوم کار شما را به کاربر برساند. به فرض مثال، وبسایتی که مربوط به دانلود آهنگ است می تواند musicdownload.domain باشد. همچنین اگر نام کسب و کار شما کمی بلند است بهتر است از نام های اختصار شده استفاده کنید. به فرض مثال اگر نام وب سایت شما international fire protection expo می باشد، می توانید بصورت مختصر ifpe.domain را انتخاب کنید. بصورت کلی، مفهوم نام دامنه و همچنین راحتی کاربر در وارد کردن آن و به حافظه خود سپردن از همه چیز مهم تر است.

چه هاستی انتخاب کنم؟

پلتفرم هایی مثل وردپرس، بدلیل اینکه هسته ی آن ها با PHP نوشته شده است، بهتر است هاستی که انتخاب می کنید بصورت کامل از این زبان برنامه نویسی پشتیبانی کند. بصورتی که سرویس دهنده همیشه آن را بروز نگه دارد. میزان فضای هاست شما کاملا منطبق بر حجم وب سایت شما و همچنین محتوای شما بستگی دارد، بعلاوه اینکه سرویس دهنده های امروزی می توانند پلان های انتخابی شما را افزایش دهند. همچنین دقت داشته باشید که هاست وب سایت خود را از سرویس دهنده های معتبر انتخاب کنید تا با داشتن و نگهداری وب سایتتان، شما را یاری کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی