هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

بارش برف تهران رابه ترافیک سنگینی کشاند

دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: ترافیک تهران به علت بارش برف و بیشتر شدن استفاده از خودرو شخصی صبح امروز افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

ترافیک تهران به علت بارش برف و بیشتر شدن استفاده از خودرو شخصی صبح امروز افزایش یافت.

سرهنگ حسن عابدی اظهار داشت: همزمان با بارش برف از شب گذشته در تهران برخی معابر بزرگراهی تهران به ویژه بزرگراههای شمال شهر دارای بار ترافیک سنگین هستند.ماموران پلیس راهور از صبح امروز به منظور تسهیل ترافیک در معابر بزرگراهی حاضر هستند.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در هیچ معبری قفل نیست و با توجه به توقف بارش ها تا ساعتی دیگر وضعیت ترافیک عادی می شود.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور تهران،با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها از عصر امروز، پیش بینی می کنیم ترافیک عصرگاهی پایتخت سنگین باشد.

عابدی یکی از علل افزایش تراقیک صبح امروز را افزایش استفاده شهروندان از خودرو شخصی اعلام کرد.

 بزرگراها و اتوبان های تهران قفل شد
صبح امروز مردم تهران که با بارش نخستین برف پائیزی، به دلیل رهایی از آلودگی هوا خوشحال شده و در عین حال غافلگیر شده بودند، با پدیده جالبی مواجه شدند که بر غافلگیری آنان افزود.

در حالی که بارش برف پائیزی از ساعات اولیه صبح در برخی نقاط تهران آغاز شده است، بارش برف در بخش‌هایی از منطقه یک و دو تهران همراه با کولاک بود و باعث کندی حرکت خودروها شد.

بارش برف شدید در بخش‌های شمالی اتوبان چمران و شرق اتوبان نیایش باعث شد تا عبور و مرور در این محورها با کندی مواجه شود. بارش شدید برف مشکلاتی را در عبور و مرور این بخش از مناطق یک و دو تهران ایجاد کرد.

نکته جالب توجه دیگر در این بارش‌ها این است که در حالی که در برخی از نقاط تهران، برف تا حدود ۱۰ سانتی‌متر باریده است اما بخش عمده‌ای از شهر تهران خشک و در عین حال سرد است.

پیش از این سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه نفوذ هوای سرد تا پایان هفته در نیمه شمالی و مرکز کشور باقی می‌ماند، اعلام کرده بود: دمای استان تهران در سه روز آینده به زیر صفر می‌رسد و شاهد بارش متناوب برف، باران و یخبندان خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، نفوذ جریانات سرد به کشور موجب شده تا نیمه شمالی، شمال شرق و مرکز کشور در ساعتهای آتی دچار افت ۱۰ درجه‌ای دما و بارشهای باران و برف شود.

با استقرار توده هوای سرد بر روی کشور روند کاهش دما در اغلب مناطق کشور تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد و حتی در برخی نقاط شاهد یخ زدگی و بارش برف شدید به همراه کولاک خواهیم بود.

با این وصف بارشهای متناوب باران و برف در استان تهران و نواحی شمالی آن در ۷۲ ساعت آینده رخ می‌دهد و موجب کاهش دما در پایتخت خواهد شد به‌گونه‌ای که مردم تهران در سه روز آینده و در زمان صبحگاهی دمای سه درجه زیر صفر را تجربه می‌کنند.

منبع : بهداشت ایمنی محیط زیست
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۹/۰۱
  • ۱۰۰ نمایش
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی