هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

در کربلا و نجف کمبود دارو نداریم

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ب.ظ
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در سفر به عراق، علاوه بر نظارت بر انبارهای دارویی و نحوه ارائه خدمات به زائران؛ از همکاران خود در نجف خواست تا داروهای موجود در انبارهای دارویی نجف را به کربلا منتقل کنند.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

ا؛ احمدی گفت: جمعیت هلال احمر سه ماموریت در ایام اربعین، ماموریتی در داخل کشور (یعنی امداد و نجات)، ماموریتی در خاک عراق (یعنی بهداشت و درمان) و ماموریتی مشترک (یعنی امداد در بحران) دارد.

ماموریت‌ها با بهره گیری از تجربیات گذشته و براساس آنالیزی که صورت گرفت طراحی و اجرا شد.

اوبا اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از کادر درمانی هلال‌ احمر مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند، درباره سفر خود به عراق افزود: توفیق پیدا کردم تا با حضور در میان این تلاشگران، خداقوتی به آنها گفته و موجب دلگرمی و افزایش انگیزه آنها برای خدمت به زائران را فراهم کنیم.

احمدی افزود: نزدیک به ۲ میلیون ایرانی روادید گرفته و وارد خاک عراق شده اند؛ اما پیش‌بینی هلال‌احمر برای ارائه خدمات، فقط برای زوار ایرانی نبوده و هر فردی به مراکز جمعیت هلال احمر مراجعه کند به صورت رایگان مداوا می‌شود.

اوبا اشاره به اینکه به نمایندگی از رئیس جمعیت هلال‌احمر برای نظارت بر انبارهای دارویی و نحوه ارائه خدمت به زائران به عراق سفر کرده است، افزود: ۴ انبار دارویی جمعیت هلال‌احمر در شهر نجف مملو از دارو است و این درحالی‌ است که چند روزی به اربعین باقی مانده و شهر نجف در حال تخلیه است؛ لذا از همکاران درخواست می‌کنم بلافاصله جدای از موارد اضطراری که نیاز است دارو در انبار نگهداری شود؛ باقیمانده داروها را به کربلا انتقال دهند؛ هر چند در کربلا هم انبارهای مجهزی وجود دارد.

احمدی گفت: درمان‌های سرپایی در درمانگاه‌های جمعیت هلال‌احمر انجام می‌شود و دیگر درمان‌ها مربوط به بیمارستان‌های عراق است که در مورد آنها مسئولیتی بر عهده هلال‌احمر نیست.

منبع: بهداشت ایمنی محیط زیست

  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی