هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

حریق ساختمان مسکونی در خانی‌آباد

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ب.ظ
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از نجات ۱۱ تن درپی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

سیدجلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۲۲:۵۴ شب گذشته یک مورد حادثه حریق در منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۳ ایستگاه را به محل حادثه واقع در خانی‌آباد خیابان بیستم اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان شش طبقه مسکونی رخ داده و کانون آن واحدی به مساحت تقریبی ۸۰ مترمربع در طبقه چهارم است.

وی با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات بالایی بود، ادامه داد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را به شکل همزمان آغاز کرده و یک گروه از آنان با حضور در محل حادثه شعله‌های آتش را مهار و به طور کامل اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: یک گروه آتش‌نشان با توجه به دود گرفتگی شدید طبقات، به طبقات مختلف این ساختمان مراجعه کرده و ۱۱ نفر را از میان دود و شعله‌های آتش خارج کردند که چهار نفر از این افراد دچار آسیب دیدگی شده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه ازسوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی اظهار کرد: آتش ‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود در ساعت پنج دقیقه بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع : حریق
  • mosen th

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی