هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست / طراحی سایت / طراحی اپلیکیشن / ثبت دامنه

هاست و میزبانی وب دهاستینگ انواع هاست لینوکس و هاست وردپرس و هاست اروپا و هاست ایران با خدمات وب از جمله طراحی وب سایت و طراحی اپلیکیشن امنیت و بهینه سازی و سئوی سایت

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: وضعیت ناسالم کیفیت هوا تا عصر فردا ادامه خواهد یافت و امروز و فردا ورود خودروهای بدون طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری بهداشت، ایمنی و محیط زیست "بامنا"؛

محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: براساس آمار دستگاه‌های سنجش آلاینده‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز متوسط آلاینده‌های ثبت شده در ایستگاه‌ها روی عدد ۱۵۴ قرار دارد که نسبت به روز گذشته ۲۱ واحد افزایش داشته و وضعیت هوا برای همه گروه‌ها در وضعیت ناسالم قرار دارد

وی افزود: آلوده‌ترین ایستگاه طی این مدت ایستگاه شهرداری منطقه ۴ بوده با شاخص ۲۲۷ و منطقه شهر ری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۹۵ را نشان داده است که این بیانگر شرایط ناسالم برای کل افراد جامعه است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران یادآور شد: تا عصر فردا کیفیت هوا در وضعیت ناسالم خواهد بود و به تدریج غلظت آلاینده‌ها کاهش می‌یابد اما این به معنای رسیدن به شرایط سالم نیست.

رستگاری به جلسه شب گذشته کمیته اضطرار نیز اشاره کرد و گفت: در جلسه شب گذشته مصوب شد که محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد افزایش پیدا کند به این معنی که صرفا خودروهایی که دارای مجوز طرح ترافیک هستند؛ می‌توانند وارد محدوده زوج و فرد شوند و خارج از محدوده زوج و فرد هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی از نظر آلودگی هوا نداریم.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران گفت: امروز و فردا ورود خودروهای بدون طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد ممنوع است.

وی یادآور شد: امروز و فردا فروش طرح ترافیک روزانه نداریم. همچنین این مصوبات در راستای این است که ما افزایش آلودگی هوا را نداشته باشیم و یا حداقل کمتر داشته باشیم و این تصمیمات به معنای کاهش آلودگی هوا نیست ولی اگر این تصمیمات را در نظر نگیرم قطعا شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود اگر طرح زوج فرد از در منزل اجرا می‌شد اثرات آن بسیار بیشتر از طرح فعلی بود.

رستگاری به شهروندان توصیه کرد: شهروندان در این شرایط از تردد غیرضروری در سطح شهر و مناطق پرترافیک خودداری کنند همچنین گروه‌های حساس شامل افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی،زنان باردار،کودکان و سالمندان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت‌های ورزشی خودداری کنند.

منبع: بامنا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی